Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با صدور بیانیه ای مطرح شد

جلوگیری از پراکندگی آراء و همدلی بین نامزدها علت انصراف کاندیدا ابرکوهی


ستار کاندیدای بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بیانیه خود اعلام کرد: جلوگیری از پراکندگی آراء و همدلی بین نامزدها علت انصراف من بود.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین ستار یکی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ابرکوه، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم، بود که چند روز پیش از حضور در این عرصه انصراف داد.


خبر انصراف ستار با این عنوان «بازار داغ انصراف کاندیداهای ابرکوهی/ ستار هم رفت» در این پایگاه منتشر شد.


ستار در بیانیه خود آورده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


امام علی (ع) فرمودند : اسلام را چنان مي شناسانم كه پيش از من كسي آنگونه معرفي نكرده باشد، اسلام، همان تسليم در برابر خدا، و تسليم همان يقين داشتن، و يقين اعتقاد راستين و باور راستين، همان اقرار درست و اقرار درست، انجام مسووليت ها و انجام مسووليت ها، همان عمل كردن به احكام دين است.


مردم فهیم و شریف ابرکوه و حوزه انتخابیه

سلام علیکم

خداوند بزرگ را شاکرم که نعمت انتخابات و آزادی در تعیین سرنوشت و مشارکت در ایجاد ساختارهای نظام را در سایه رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره)و خلف صالح آن امام بزرگوار،نصیب قدرشناس و آگاه ایران اسلامی نمود.


همانطور که استحضار دارید فرزند شما حسین ستار بنا به وظیفه دینی و اسلامی احساس تکلیف نموده و پا به عرصه انتخابات گذاشتم.اما اکنون با تأسی از ائمه اطهار و در ایام فاطمیه به رغم حمایت ارزشمند و همه جانبه تعداد کثیری از مردم حوزه انتخابیه به ویژه در شهرستان تاریخی ابرکوه انصراف خود را از نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام میدارم.


مهمترین انگیزه برای انصراف از رقابتهای انتخاباتی، جلوگیری از پراکندگی آراء و فراهم ساختن زمینه اتحاد و همدلی در بین نامزدهای انتخاباتی است، که پس از تلاشهای بسیار اینجانب و تشکیل دو جلسه در محل آموزشگاه زبانسرا که با حضور نامزدهای ابرکوهی برگزار شد، به علت غیبت تعدادی از ایشان بی نتیجه ماند و عیناً عدم حضور برخی دیگر در جلسه سوم فرآیند اتحاد و اجماع نامزدها را دچار خدشه کرد.


در این شرایط و در برهه ای که سال 94  از سوی مقام معظم رهبری با عنوان ((همدلی و همزبانی )) نامگذاری شده است ضمن ابراز گلایه از برخی از افراد در شهرستان ابرکوه که اقدام تأثیر گذاری برای تحقق این مهم ، به عمل نیاوردند ، اعلام می کنم. افرادی که خود ادعای اصلح بودن می کنند و مفاهیم ارزشمند همدلی و اتحاد را به یدک می کشند، حمایت خود را از این اقدام دریغ نمودند.


اما متاسفانه برخی علی رغم تاکید و تعهد در خصوص محرمانه بودن جلسات با تحریف و انتشار محتوای جلسات تشکیل شده و ارائه اطلاعات غلط به مردم روند یکپارچگی و اجماع را با چالش مواجه کردند و به تخریب برخی نامزدهای مؤمن و با تجربه پرداختند. بدیهی است که اقدام آنها بر خلاف مصالح و نمونه بارز بداخلاقیهای انتخاباتی بود. 


با وجود این معتقدم که مردم سایر شهرستانهای حوزه انتخابیه  بالاخص ابرکوه  با توکل بر خداوند متعال و تأسی به قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام ) و امید روزافزون  در جهت تعالی و شکوفایی ظرفیتها گام بر می دارند و با انتخاب فرد اصلح در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت خواهند کرد.


در پایان ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری آحاد جامعه و امید به وحدت نامزدهای محترم از حسن نظر خیل کثیر مردم بزرگوار ،دلسوز و متعهد ابرکوه و حوزه انتخابیه که در این فاصله با ابراز محبت ،  تلاشهایی را مبذول داشته اند تشکر نموده و از محضرشان پوزش میطلبم.

 
حقیقتاً در همه شرایط خود را خادم این سرزمین و ملتزم به آرمانهای ارزشمند شیعه اثنی عشری و امام (ره) و شهدا و رهبری عزیز دانسته و همچنان مدافع حقوق مردم شریف  و حامی و مروج فرهنگ همدلی اتحاد خواهم بود.


لازم میدانم بعرض برسانم چنانچه هرگونه سوال در مورد برگزاری جلسات نامزدهای ابرکوهی و هم اندیشی در خصوص اجماع وجود دارد می توان به دفتر اینجانب در آموزشگاه زبانسرا واقع در خیابان ثبت احوال ابرقو مراجعه نموده و توضیحات لازم را استماع کنید.


و من الله توفیق

حسین ستار

۱۳۹۴/۱۲/۰۴




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد