Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مجری مراسم سفر رهبر معظم انقلاب به ابرکوه سال 86؛

حس کسی را داشتم که گمشده‌اش را پیداکرده است/ با دیدن چهره رهبری قوت قلب گرفتم


مجری مراسم ورود رهبر انقلاب به ابرکوه: خیلی دلهره داشتم که نکند برنامه به‌خوبی اجرا نشود، ولی با دیدن جمال نورانی ایشان قوت قلب گرفتم.

به گزارش سرو ابرکوه؛ بیش از یک دهه از روز تاریخی و به‌یادماندنی سفر رهبر فرزانه انقلاب به ابرکوه، که بنا به گفته ایشان، شخصاً مایل بودند به این شهرستان سفر کنند، می‌گذرد.

یازده سال پیش در چنین روزی و در همین ساعت مشابه، حسین اکرمی مجری برنامه دیدار امام خامنه‌ای (حفظه الله) با همشهریانش، در استادیوم شهید پوراکبری که مملو از جمعیت بود، تریبون را به دست گرفت و این مطالب را با صدایی سرشار از عشق و استرس فریاد زد:

امروز عشق خواهد آمد و گرمی خواهد آورد، به سرزمینی می‌آید که جانبازانش در انتظار دیدار دوست هستند. امروز ابرکوه در فصل زمستان، شوری بهاری گرفته است.

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم/ چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی.
رواق منظر چشم من آستانه تو است/ کرم نما و فرود آی که خانه خانه تو است.
ستاره از افق با شتاب آمده است/ به کوه برف بخوان آفتاب آمده است
نماز شکر بخوانید پشت قامت نور/ امام قافله انقلاب آمده است.

مجری‌گری در اینبرنامه یکی از بهترین افتخارات دوران زندگی‌ام است
اکرمی در حین گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، با بغضی که یادآور خاطرات شیرین آن زمان بود، اظهار کرد : بسیار خرسندم که توفیق الهی شامل حالم شد تا در تاریخ 15 دی‌ماه سال 86 به‌عنوان مجری مراسم باشکوه و بی‌نظیر دیدار مردم ابرکوه با رهبر عزیزمان در شهرستان باشم. این یکی از بهترین افتخارات دوران زندگی‌ام است.

وی بیان کرد : در آن زمان که مردم شهر با شور و حال برای استقبال آماده می‌شدند، توسط مسئولین به همراه چند نفر دیگر برای تست و دوره توجیهی مجری‌گری، به تیم فرهنگی سفر رهبر معظم به ابرکوه، معرفی شدیم.

اکرمی اذعان کرد : تا قبل از این مجری برنامه‌ها و مراسمات مختلفی بودم، ولی بااین‌حال دلهره انتخاب نشدن داشتم. پس از انجام مراحل کار وقتی این خدمت به من محول شد، خیلی خوشحال شدم.

می‌ترسیدم مراسم به‌خوبی اجرا نشود
وی خاطرنشان کرد : موقع شروع مراسم، لحظه‌ای که به جایگاه آمدم و با جمعیت انبوه و حضور پرشور مردم روبرو شدم، تمام وجودم را استرس گرفت و پیش خودم می‌گفتم؛ نکند مراسم به‌خوبی اجرا نشود.

مجری مراسم ورود رهبر به ابرکوه، تصریح کرد : اما به‌محض ورود مقام معظم رهبری وقتی چشمانم به جمال نورانی ایشان افتاد؛ آرامش خاصی بر دلم حاکم شد و چنان قوت قلب گرفتم که با تمام وجود فریاد زدم:
صلی علی محمد بوی خمینی آمد 
ای گل سرخ خوشبو خوش‌آمدی ابرکوه

اکرمی ادامه داد: حس عجیبی بود. در عین ذوق و شوق، حس کسی را داشتم که گمشده‌اش پیداشده و سردی هوای آن روز را نمی‌فهمیدم. بعدازاینکه برنامه تمام شد، لحظه خروج از جایگاه که توفیق زیارتشان را داشتم، شانه چپ ایشان را بوسیدم و رفتم.

مجری ابرکوهی در پایان عنوان کرد: دوست دارم دوباره در خدمت رهبر معظم انقلاب باشم و از نزدیک بگویم: جانم فدایت.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد