Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

زیر مجموعه های وزارت علوم، ارزش علم را به خاطر نبود نظارت صحیح، لوث کرده اند/علوی راد: برگزاری دوره دکترا در ابرکوه از مهر ماه آینده


زیر مجموعه های وزارت علوم، ارزش علم و دانش را به خاطر نبود نظارت و سیاست گذاری صحیح علمی، لوث کرده اند و حتی مدارک علوم عالی، رابطه ای و پولی شده

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر علوی راد رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه، به همراه معاونین و کادر هیئت علمی دانشگاه با حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار دکتر عباس علوی راد رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: تا کنون موفق شده ایم برای 5 رشته دوره کارشناسی ارشد برگزارد کنیم و به لطف خدا در سال 94 این تعداد با اضافه کردن رشته های مهندسی الکترونیک برق، برنامه ریزی سیستم اقتصادی و مهندسی معماری از مهر ماه به 8 رشته افزایش خواهد یافت و همچنین دوره دکترای این واحد، از مهرماه سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

علوی راد در ادامه ضمن اشاره به برنامه های اجرا شده این دانشگاه در سال گذشته، گفت: چهارمین همایش توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک را در 17 اردیبهشت خواهیم داشت و همایش ضرورت ها و مولفه ها از دیدگاه مقام معظم رهبری را نیز در آذر ماه سال جاری برگذار خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان ضمن بیان نیاز ابرکوه به ایجاد مکان های اقامتی برای مسافران با توجه به پتانسیل گردشگری شهرستان، مژده احداث مجتمع نوریستی و هتل با طرح و استاندارد اروپائی با ظرفیت 150 نفر میهمان را در سال جاری به مردم ابرکوه داد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه برای فعالیت دفتر فرهنگی دانشگاه ابراز امیدواری کرد و تصریح کرد: فقدان روحانی در دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه خلائی است که به وضوح احساس می شود و بسیار حائز اهمیت می باشدکه اقامه نشدن نماز جماعت در این واحد نیز معلول همین نقیصه می باشد.

حسینی خاطر نشان کرد: واحد ابرکوه نسبت به دیگر واحد ها در کشور از سلامت بیشتر برخوردار است و به همین دلیل ما نسبت به کوتاهی هائی که از سوی این دانشگاه در کشور صورت می گیرد، ناگفته های زیادی داریم؛ اما چون اذهان عمومی منصرف به واحد ابرکوه می شود، ابراز نکرده ایم.

وی در پایان یادآور شد:  در مجموع بسیاری از زیر مجموعه های وزارت علوم، ارزش علم و دانش را به خاطر نبود نظارت و سیاست گذاری صحیح علمی، لوث کرده اند و حتی مدارک علوم عالی، رابطه ای و پولی شده و به همین دلیل بخش قابل توجهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان مراکز دانشگاهی، بی سواد هستند!




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد