Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر مدرسه تخصصی سفیران بهشت ابرکوه:

قرآن آموزان ابرکوه 15 جزء قرآن را حفظ کردند/ سفر زیارتی مشهد مقدس هدیه حافظان قرآن


مدیر مدرسه سفیران بهشت ابرکوه گفت: همزمان با سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرآن آموزان مدرسه تخصصی حفظ و تفسیر قرآن «سفیران بهشت ابرکوه» 15 جزء قرآن را حفظ کرده و وارد جزء 16 شدند.

مهندس سید هادی فلاح زاده مدیر مدرسه تخصصی حفظ و تفسیر قرآن سفیران بهشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار داشت: مدرسه سفیران بهشت وابسته به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومین(ع) ابرکوه، در روز 30 شهریور ماه سال جاری با حضور دکتر خواجه پیری عضو فعلی شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور و دیگر مسئولین شهرستانی در روستای ده عرب افتتاح گردید.


فلاح زاده گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 88 نفر از بانوان واجد شرایط بین سنین 12 تا 24 سال که مسلط به روخوانی و روان خوانی قرآن بوده و معدل درسی آنان بالای 18 بود، جهت حضور در این مدرسه ثبت نام نمودند که برای آنان یک دوره روان خوانی برگزار شد و نهایتا با برگزاری آزمون 48 نفر جهت دوره دوم پذیرفته شدند.


وی افزود: در اواخر مرداد ماه برای پذیرفته شدگان یک دوره 45 روزه حفظ برگزار شد و در پایان از این تعداد 27 نفر موفق به حفظ 2 جزء از قرآن شده و جهت حفظ یکساله و حضور در مدرسه تخصصی حفظ و تفسیر قرآن سفیران بهشت برگزیده شدند.


مدیر مدرسه سفیران بهشت اذعان داشت: کوچک ترین قرآن آموز در این مدرسه 12 و بزرگترین آنان 24 سال دارد که همگی در کنار هم و با حضور سه استاد مجرب کشوری مشغول به حفظ می باشند. در کنار کار حفظ برای قرآن آموزان برنامه های فرهنگی، تفریحی و اردویی نیز در نظر گرفته شده و اجرا می شود.


فلاح زاده خاطر نشان کرد: قرآن آموزان روزانه 12 ساعت از وقت خود را صرف حضور درکلاس ها و حفظ قرآن می نمایند که منجر به حفظ 2 صفحه از قرآن در یک روز می شود؛ یعنی هر 10 روز موفق به حفظ یک جزء می شوند. لذا جای بسی خرسندی است که قرآن آموزان این مدرسه موفق شدند در کمتر از 5 ماه به نیمه راه رسیده و 15 جزء را حفظ کنند.


وی تصریح کرد: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرآن آموزان مدرسه سفیران بهشت به یاری خداوند و همت والای خودشان موفق شدند 15 جزء از قرآن را حفظ نمایند و توسل به ائمه اطهار(ع) و بر طبق برنامه تا آخر ماه مبارک رمضان حافظ کل خواهند شد. هدیه این عزیزان برای حفظ 15 جزء سفر زیارتی مشهد مقدس می باشد که روز دو شنبه مصادف با 27 بهمن ماه اعزام می شوند.


فلاح زاده ضمن بیان اینکه فقط یک سوم از هزینه های این مدرسه توسط دانش آموزان پرداخت می شود بیان داشت: دو نیکوکار به نام های حاج محمد و حاج مرتضی رنجبران از بانیان مدرسه سفیران بهشت بودند و لذا از سایر خیرین درخواست می کنیم که با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به این حرکت بزرگ، خود را جاودانه کنند و آخرت خود را تأمین نمایند.




رای شما
میانگین (4 آرا)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


حسین فلاح زاده
از این خبر بسیار زیبا واقعا لذت بردم. خداوند به همه خدمتگزاران به ساحت مقدس ثقلین اجر و مزد وافر عنایت نماید. اگر امکانش هست گزارش کامل از این مدرسه قرار دهید و اینکه آیا این مدرسه برای پسران هم شعبه دارد یا نه؟
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۴۵
م ر برزگر
پیامبراکرم (ص) می فرمایند:

خانه ای که در آن قرآن خوانده شود، فرشتگان وارد آن می شوند و شیطانها ازآن دور می شوند و اهل آن در آسایش قرار می گیرند و به خیر و برکت آن خانه افزوده می شود و از بدیها و آفاتِ آن خانه کاسته می شود. و خانه ای که در آن قرآن نخوانند ، محل حضور شیطان و دوری فرشتگان می شود... و شرّش بسیار و خیرش اندک می شود.

بیایید شهرمان را خانه قرآن کنیم
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۴۶
فاطمه سادات حسینی
که ایزد مقامی ببخشد بلند بر آنان که در بحر قرآن روند
به اعمال روشن به سرّ ضمیر همه هست آگه خدای خبیر
خدا پشت و پناهتان باد.
التماس دعا
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۴۷
همشهری آنلاین کارگر
واقعا خبر مسرت بخشی بود. آفرین آفرین
همت والایتان ستودنی است خداقوت
آفرین ... آفرین ... آفرین ...
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۴۴

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد