Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گلایه های بخشدار بهمن در حاشیه دومین جلسه توسعه مدیریت ابرکوه

30 ماه خون جگر خوردم اما امروز می خواهم حرف بزنم/ عده ای چشم خود را بر واقعیت می بنند


بخشدار بخش بهمن ابرکوه در گلایه از کسانی که اقدامات انجام شده بخشداری و دولت را نادیده می گیرند گفت: 30 ماه خون جگر خوردم اما چون ممکن است در دولت بعدی دیگر بخشدار نباشم، حرف هایم را می زنم.

به گزارش سرو ابرکوه، در حاشیه دومین جلسه توسعه مدیریت راهبردی که با حضور صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی همراه بود، علی اکبر اسحاقی بخشدار بخش بهمن ضمن گلایه از برخی نشریات در تحریف واقعیت پیرامون اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: در 30 ماهه خدمت خود در بخشداری شاهد تلاش های سرپرست آبفای منطقه برای بهبود وضعیت آب بخش بهمن بوده ام و تحولاتی که از زمان حضور وی به وجود آمده، قابل مشاهده است.

اسحاقی تصریح کرد: عده ای چشم خود را بر این واقعیت ها می بندند و با نادیده گرفتن واقعیت ها شروع به حرف زدن می کنند. اگر افراد وجدان کاری داشته و متشرع باشند کلاه خود را قاضی می کنند که ببینند آیا کاری  انجام شده است یا نه.

وی ادامه داد: وضعیت آب آشامیدنی بخش بهمن شاید حدود 25 سال است که مشکل دارد. از زمانی که سرپرست جدید آبفا سکان این سِمَت را در دست گرفته با تلاش های شبانه روزی توانسته است با اصلاح شبکه توزیع، تعویض کنتورهای فرسوده و ... به بهبودی وضعیت کمّی و کیفی آب بخش بهمن کمک کند. حال مهم نیست سیستم آبفا این کار را انجام داده یا دولت یا آقای فلانی.

شاید در دولت بعد دیگر بخشدار نباشم
بخشدار بخش بهمن خاطرنشان کرد: قرار نیست ما اقداماتی که انجام می دهیم در بوغ و کرنا کرده و همه را با خبر کنیم، اما چند مورد را هم که رسانه ای کرده و یا به صورت نصب بنر اطلاع رسانی کردیم، می گویند اینها کار دولت قبل است. اگر آنها می خواهند به راحتی به انسان تهمت بزنند و به راحتی ایمانش را زیر پا بگذارند، من نمی توانم کاری انجام دهم.

اسحاقی تأکید کرد: تمام حرف های من متعلق به 30 ماه خدمتم است؛ تا کنون چیزی نگفته اما چون دولت عوض شده و ممکن است من دیگر بخشدار نباشم، می خواهم حرف بزنم. 30 ماه خون جگر خوردم، اما امروز این نیست که بگویند: شرح این حجران و این خون جگر، این زمان بگذار تا وقت دیگر...

وی در خاتمه با بیان اینکه زحمت های بسیاری برای ساخت درمانگاه شبانه روزی مهردشت کشیده شده است، گفت: برای ساخت درمانگاه 400 میلیون تومان کمک های خیّری داشتیم، اما دولت یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به این کار تخصیص داد، حال کدام مُنصفی به خودش اجازه می دهد که همه چیز را زیر سوال ببرد.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد