Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

5 سال اجرای تعهد یکطرفه در برجام؛ فقط آمریکا را در باج خواهی جری‌تر کرد


امام جمعه بخش بهمن، گفت : در مذاکرات برجام پنج سال دست روی دست گذاشتیم، همه چیز را تعطیل کردیم، کشور را به قهقرا بردیم و آمریکا در اعمال فشار و باج خواهی جری تر شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه، ضمن اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران مبنی بر اینکه  مذاکره با آمریکا سم و مذاکره با ترامپ سم مضاعف است، اظهار کرد : این روزها یک جریان خاص سیاسی در کشور مردم را از جنگ می ترساند و آدرس مذاکره و سازش می دهند.

حجت الاسلام علیزاده بیان کرد : شاید یکی از دلایل آنها این است که می خواهند از پاسخگویی به وضعیت اقتصادی فرار کرده و افکار عمومی را سرگرم جنگ خیالی کنند.

5 سال تعهد یکطرفه به برجام؛ تنها آمریکا را در باج خواهی جری تر کرد
وی گفت : بی ثمر بودن مذاکره با آمریکا؛ همچنانکه در مذاکرات برجام پنج سال دست روی دست گذاشتیم، همه چیز را تعطیل کردیم، کشور را به قهقرا بردیم و آمریکا در اعمال فشار و باج خواهی جری تر شد، اصلی ترین علت اشتباه بودن مذاکره با آمریکا عنوان کرد.

علیزاده افزود : گرفتن نقاط قوت همچون توان نظامی و نفوذ منطقه ای (که نقاط قوت و قدرتی و تضمین کننده امنیت و حیات کشور است) ایران را یکی از اهداف پلید آمر یکا از مذاکره مجدد برشمرد.

امام جمعه بخش بهمن عنوان کرد : سومین علت غیر قابل اعتماد بودن آمریکا برای مذاکره است، که بارها دولت های مختلف این کشور ثابت کرده اند. اینکه برخی می گویند 9 دیگر با رفتن ترامپ و آمدن دولت جدید همه چیز درست می شود. از این خیال های خام دست بردارید و منتظر آمریکا نباشید بلکه با تکیه بر توان داخلی مشکلات پیش روی کشور را برطرف کنید.

اجرای وظایف قوای سه گانه و مردم لازمه شکست قطعی آمریکا
وی، با تأکید بر اینکه اگر قوای سه گانه و مردم به وظیفه خود عمل کنند، شکست آمریکا قطعی است، گفت : عدم انفعال در برابر دشمن و شرطی نکردن اقتصاد به مسائل خارج، لزوم جدی تر شدن مدیریت ها و برنامه ریزی ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادی و برخورد قاطع  با قاچاق و دلالی های خیانت کارانه ارزاق عمومی و احتکار را سه راهکار اساسی دولت و ملت برای مقابله با آمریکا است.

قاچاق، احتکار و اسراف عامل مشکلات اقتصادی است
علیزاده تصریح کرد : وقتی گوسفند را با اتوبوس به آن طرف مرزها می فرستند، ارزاق عمومی را انبار می کنند، وقتی کاغذ گران می شود، قیمت روغن ماشین سر به فلک می کشد و یکباره کمیاب می شود، می بینیم اینها انبار شده است.

وی تأکید کرد : اگر با این افراد برخورد قاطع می شد دیگر کسی جرات احتکار نداشت. مردم هم باید برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی نقش آفرینی کنند، از کالا ایرانی حمایت کرده و از اسراف و زیاده روی پرهیز کنند و توجه به شایعات در فضای مجازی نکنند.

ستون پنجم دشمن در داخل عامل ایجاد ترس در ملت
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : بعضی از عناصر سست بنیان که ستون پنجم دشمن هستند دنبال ایجاد ترس در جامعه هستند. تلاش می کنند با ترساندن مردم آنها را وادار به تسلیم کنند و یا به فرموده رهبر انقلاب می خواهند با سست کردن ارادها و تصمیم ها این ملت را دچار خطای محاسباتی کنند.

علیزاده گفت : آمریکا فقط هارت و پورت می کند، آنها با تشدید تحریم ها و از طرفی اعزام ناوهای هواپیما بر به خلیج فارس سعی داشتند ایران را وادار به عقب نشینی کنند، که با پاسخ قاطع ایران در تعلیق بخشی از برجام، خودشان مجبور به عقب نشینی شدند. آنها می دانند اگر نگاه چب به ایران کنند فرزندان کشورمان به آنها امان نخواهند داد.

سرنوشتی بدتر از صدام و قزافی در انتظار آل سعود است
امام جمعه بخش بهمن در پایان گفت : جنایات عربستان در یمن و کشتار زنان و کودکان بی گناه، قطعا بدون پاسخ نمی ماند. آل سعود با این جنایات گور خود را کنده است و سرنوشتی بدتر از صدام و قزافی در انتظار آنها خواهد بود.

وی افزود : نمونه این پاسخ ها، پهبادهای یمنی است که تاسیسات نفتی عربستان را هدف قرار داد، ادعای مدیریتی آنها را به چالش کشید و نشان داد عربستان حتی قادر به تامین امنیت انرژی خود نیست.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد