Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول بسیج رسانه یزد مطرح کرد:

«رسانه» قابلیت تسخیر هویت جامعه جهانی را دارد/ مهرماه؛ زمان راه اندازی باشگاه «خبرنگاران بسیج»در یزد


مسئول بسیج رسانه استان یزد در حاشیه بازدید از کلاس های خبرنگاری ابرکوه گفت: قدرت های بزرگ جهان اهداف خود را از طریق رسانه هایشان پیش برده و هویت جامعه جهانی و اذهان را تسخیر می کنند.

سید حسین راسخی مسئول بسیج رسانه استان یزد، به همراه ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عصر دیروز از برگزاری دروه آموزش خبرنگاری در ابرکوه بازدید کرد.

راسخی در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: رسانه یکی از ابزارهای مهم قدرت در جهان محسوب می شود که  قدرت های بزرگ جهان اهداف خود را از طریق رسانه هایشان پیش برده و هویت جامعه جهانی و اذهان را تسخیر می کنند. درهمین راستا سازمان بسیج رسانه تأسیس شد تا با رسانه های استکبار جهانی مقابله کند.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه در راستای ارتقا سطح سواد رسانه ای در جامعه اقدام به برگزاری این دوره ها  در سراسر استان نموده است؛ چرا که اگر رسانه ای همطراز انقلاب نباشد، رسانه نیست. امروز در یمن، غزه، حزب الله لبنان، فلسطین و ... این تفکر بسیجی است که اهداف اسلام را در مسیر پیشرفت هدایت می کند.

راسخی در رابطه با کیفیت برگزاری این دوره آموزشی اذعان کرد: سطح مقدماتی و تکمیلی کلاس های آموزش خبرنگاری در 9 شهرستان استان یزد با ظرفیت 500 نفر  در حال برگزاری است. شرکت کنندگان پس از اتمام دوره آموزشی تئوری باید دوره کارورزی را نیز  به مدت 20 ساعت ( یا ارسال 20 خبر به خبرگزاری ها) پشت سر بگذارند.

مسئول بسیج رسانه استان هدف از برگزاری این دوره ها را ایجاد انگیزه برای بسیجیان عنوان کرد و افزود: تربیت و پرورش نیروهای رسانه ای در طراز انقلاب در یک بازده زمانی 5 ساله از دیگر اهداف برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری می باشد. علاقه مندان پس از حضور در دوره های پیشرفته نه تنها خبرنگاری حرفه ای خواهند شد، بلکه می توانند یکی از فعالان عرصه رسانه باشند.

وی همچنین از تأسیس باشگاه خبرنگاران بسیج خبر داد و گفت: پس از اختتامیه این دوره و در اوایل مهر ماه به همت سازمان بسیج رسانه و همکاری معاونت روابط عمومی سپاه الغدیر، باشگاه خبرنگاران بسیج در استان یزد تشکیل خواهد شد.

راسخی در رابطه با سطح برگزاری دوره خبرنگاری شهرستان ابرکوه خاطر نشان کرد: ابرکوه از جمله شهرستان هایی بود که با استقبال پرشور علاقه مندان مواجهه شد و تعداد ثبت نام کنندگان به بیش از40 نفر رسید. سطح برگزاری کلاس ها در ابرکوه از حیث مکان، تجهیزات آموزشی و اساتید عالی است.

انتهای پیام/ م.ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد