Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن مطرح کرد

اجرای عدالت و مبارزه قاطعانه با فساد؛ مهم‌ترین کار دستگاه قضا/ تحریم شخصیت‌های ایران آخرین حربه و احمقانه‌ترین کار آمریکا


امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : امروز که جامعه از بی‌عدالتی رنج می‌برد، مهم‌ترین کار دستگاه قضا، برخورد با فساد است و اول‌ازهمه باید با فساد درون این قوه مبارزه کرد، زیرا گاهی یک عنصر ناباب می‌تواند زحمات دیگران را زیر سؤال ببرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، در جمع نمازگزاران جمعه بابیان برخی نکات بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضائیه، اظهار کرد : اگرچه دستگاه قضا تاکنون کارهای شایسته‌ای انجام داده است، اما تا دستگاه قضا مطلوب نظام اسلامی فاصله دارد.

مهم‌ترین کار دستگاه قضا اجرای عدالت و مبارزه سختگیرانه با فساد است
حجت‌الاسلام علیزاده، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش گفت : امروز که جامعه از بی‌عدالتی رنج می‌برد، یکی از کارهای مهم قوه قضائیه برخورد با فساد است و اول‌ازهمه باید با فساد درون این قوه مبارزه کرد، زیرا اگرچه قاضی و قانون گذاران خوبی دارد، ولی گاهی یک عنصر ناباب در این دستگاه می‌تواند زحمات دیگران را زیر سؤال ببرد.

مذاکره مجدد که تنها برای از بین بردن عوامل اقتدار ایران است، معنا ندارد
وی بیان کرد : هدف آمریکا از اینکه امروز پشت سر هم پیغام می‌دهد که ایران به میز مذاکره بازگردد، خلع سلاح کردن ایران است. درحالی‌که نظام جمهوری اسلامی 5 سال با آنها مذاکره کرد و به وعده‌های خود عمل کرد، ولی آنها دائماً ما را تحریم کردند.

علیزاده با تأکید بر اینکه مذاکره دوباره معنا ندارد، افزود : آنها از عوامل اقتدار و عظمت ما می‌ترسند، چراکه به ذهنشآن‌هم خطور نمی‌کرد مدرن‌ترین و گران‌ترین هواپیمای بدون سرنشین آنها با تجهیزات نظامی ایرانی ساقط شود، آن‌هم با سلاحی که ساخت کشور خودمان است.

نزدیک نشدن و دور ماندن از مذاکره با آمریکا شروط اصلی پیشرفت ایران
خطیب جمعه بخش بهمن تصریح کرد : البته این‌ها این هواپیما را فرستاده بودند، تا آمادگی نظامی جمهوری اسلامی را آزمایش کنند و اکنون‌که اقتدار و عظمت ما را دیدند می‌خواهند با مذاکره مجدد عوامل اقتدار از ما بگیرند.

این مقام مسئول، نزدیک نشدن به آمریکا و دور ماندن از مذاکره با آمریکا را دو شرط اصلی و مهم در پیشرفت ملت ایران عنوان کرد.

تحریم شخصیت‌های کشوری و لشکری آخرین حربه و احمقانه‌ترین کار آمریکا
وی، به تحریم کردن مقام معظم رهبری و شخصیت‌های کشوری اشاره کرد و گفت : آنها همه راه‌ها را رفتند و همه کار کردند، هر چه توانستند تحریم و تهدید کردند تا ملت ایران را زمین‌گیر و ناامید کنند اما موفق نشدند ملت ایران را به‌زانو درآورند.

علیزاده تأکید کرد : لذا از سر استیصال و بیچارگی دست به این کار احمقانه زدند. آنها فکر می‌کنند رهبر ایران مثل دیگر رهبران دنیا اهل خوش گذارانی و ثروت‌اندوزی در بانک‌های خارج است، که تحریمشان می‌کنند. همه دنیا حتی خود دشمنان می‌دانند که رهبری انقلاب جزء یک‌خانه ساده و حسینیه محل دیدارشان (که متعلق به بیت‌المال است) چیزی ندارند.

امام‌جمعه بخش بهمن گفت : آنها رهبر ما را به چیزی که ندارد تحریم کرده‌اند و نمی‌توانند ایشان را به چیزی که دارد، تحریم کنند و آن‌هم میلیون‌ها دل عاشق است که برای ایشان می‌تپد.

مدافع حقوق بشر کسی است که هواپیمای آمریکایی را با 38 سرنشین نابود نکرد
وی، با یادآوری وقایع جنایت‌بار آمریکا در تاریخ کشور ایران از 6 تا 12 تیرماه، ادامه داد : این‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را مدافع آن می‌دانند، اما 290 نفر انسان بی‌گناه را در هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج‌فارس هدف قرار می‌دهند.

علیزاده خاطرنشان کرد : ایران باید دم از حقوق بشر بزند که می‌توانست هواپیمای آنها را با 38 نفر سرنشین تروریست‌های مزدور نابود کند، اما رعایت مسائل انسانی را کرد تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا از دلاورمردان کشورمان تشکر کرد.

وی، در پایان نیز شهادت امام جعفر صادق (ع) و عالم مجاهد آیت‌الله صدوقی شهید محراب را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد