Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهری با امکانات یک روستا؛

باز هم مشکل فشار آب صدای مهردشتی ها را در آورد/ تجمع مردم در بخشداری بهمن+ عکس


باز هم کم آبی در مهردشت مشکل ساز شد و این بار اهالی شهر برای اعتراض به مشکل اُفت فشار آب در بخشداری بهمن تجمع کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، مردم مهردشت پس از گذشت 15 سال از تبدیل شدن این منطقه به «شهر» هنوز هم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، که ریشه در کمبود امکانات و یا کیفیت آن در حد یک روستا، دارد.


این بار بخشداری بخش بهمن شاهد تجمع عده زیادی از شهروندان بود، که به علت مشکلات ناشی از اُفت فشار آب در گرمای شدید تابستان، ضمن اعتراض به این شرایط، خواستار برطرف کردن بنیادی این مسئله شدند.


تجمع کنندگان با بیان اینکه هر سال در فصل تابستان اُفت فشار آب برایشان دردسرهای فراوانی به بار می آورد، اذعان داشتند: مسئله آب که رفته رفته در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین  و حیاتی ترین مشکلات زندگی و معیشتی مردم است، باید به صورت ریشه ای برطرف شود.


آن ها مدعی هستند که این، مشکلی نیست که حل نشود چرا که پس از هر بار اعتراض شدید مردم این معضل مرتفع و پس از چند روزی دوباره به حالت اول بر می گردد. این موضوع خود جای بسی تأمل دارد که چرا هر بار که اعتراض مردم شدید می شود، مشکل به صورت مقطعی برطرف می شود؟!


برخی از تجمع کنندگان نیز حرفشان این بود که اگر ما در روزهای تعطیل با مشکل قطع آب، خرابی و یا ترکیدگی لوله و ... مواجه شویم، چگونه مسئولین اداره آب از موضوع مطلع شوند؟ با توجه به اینکه نمایندگی یا شعبه ای از اداره آب در شهر مهردشت، وجود ندارد.


در نهایت خواسته همیشگی اهالی این منطقه مبنی بر اینکه شهری با جمعیت 8 هزار نفر تا کی باید تنها ید کش این عنوان باشد؟ آیا مردم مهردشت شایسته چنین خدمات و امکانات محدودی هستند؟


مردم دلسوز شهر مهردشت که در همه صحنه ها حضوری چشمگیر دارند، ضمن تقدیر از مسئولین ارشد شهرستان و بخش بهمن بابت تمامی تلاش های صورت گرفته، جهت ارتقاء سطح زندگی اهالی این منطقه، از آنان خواستار شدند، تا بیش از گذشته پیگیر مسائل و مشکلات باشند و مسیر توسعه مهردشت را سهل العبور نمایند.


انتهای پیام/م.ف

 

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد