Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

جهت توسعه صنایع ابرکوه از سرمایه گذاران استقبال می کنیم


فرماندار ابرکوه گفت: با توجه به خشکسالی و بحران آب، از سرمایه گذاران در بخش های صنایع تبدیلی، زنجیره ای کشاورزی و صنایع کم آبخواه در شهرستان استقبال می کنیم.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پایگاه خبری ۱۵ دی، سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در حاشیه بازدید یکی از کارخانه های کاشی و سرامیک که در دست ساخت است، اظهارکرد: نواحی صنعتی ابرکوه، بخش بهمن و شهرک صنعتی با وسعت ۲۵۰ هکتار برای سرمایه گذاری در بخش تولید مهیا است.

وی با بیان اینکه ابرکوه به لحاظ جغرافیایی در محور سه استان یزد، فارس و اصفهان موقعیت ممتازی دارد افزود: با حمایت های دولت تدبیر و امید زمینه برای ورود و فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در طرح های مهم این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: نظر به مشکلات بحران آبی و تداوم خشکسالی، از سرمایه گذاران در بخش های صنایع تبدیلی و زنجیره ای کشاورزی و صنایع کم آبخواه که جا برای کار فراوان در این شهرستان دارد استقبال می کنیم.

نماینده عالی دولت در ابرکوه تصریح کرد: امروز شاهد حضور سرمایه گذاران در طرح های فولاد، کاشی و سرامیک این شهرستان هستیم که با افتتاح آنها تحول عظیمی در توسعه، رشد و اشتغال این شهرستان ایجاد خواهد شد.

رسولی یادآور شد: این کارخانه سومین کارخانه کاشی و سرامیک ابرکوه است که در سال ۹۲ در زمینی به مساحت ۱۹۰هزار متر مربع آغاز شد و ظرف سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این کارخانه اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می شود که نقش مهمی در رفع بیکاری و اشتغالزایی دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰میلیون یورو برای خرید دستگاه های تولید از کشور ایتالیا برای این کارخانه هزینه شده است افزود: این کارخانه در زمان بهره برداری روزانه قادر خواهد بود ۱۵ هزار مترمربع کاشی و سرامیک تولید کند.

نماینده عالی دولت از ۴۰ واحد تولیدی فعال در نواحی صنعتی ابرکوه، بهمن و شهرک صنعتی این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: در این واحدهای تولیدی بیش از ۸۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد