Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

برخی از مسئولان به دنبال متشنج کردن جو کشور هستند/ با اتلاف وقت و بی حالی، مشکلات معیشتی مردم حل نمی شود


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: متاسفانه برخی مسئولان به دنبال متشنج کردن جو کشور هستند و قصد دارند کاری که مطلوب رهبر انقلاب و مردم است را انجام نداده و پس از کم کاری، نتیجه را گردن دیگران و یا دشمنان بیاندازند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سعید آقائی خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه شهر مهردشت اظهار کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی به نکات مهمی اشاره کردند که دولتمردان و مردم باید به آن توجه کنند.

حجت الاسلام آقایی افزود: با رونق و چرخیدن چرخ تولید در کشور اتفاقات خوبی رخ می دهد که یکی از آن حل شدن مشکلات معیشتی مردم است، با رخ دادن این مسئله می توان کشور را از بیگانگان بی نیاز و زمینه بالابردن ارزش پول ملی و جلوگیری از بیکاری را ایجاد کرد.

خطیب موقت جمعه بخش بهمن ادامه داد: رهبر انقلاب از برخی مسئولان بی بصیرت و کم کار انتقاد کردند و فرمودند که من قبول ندارم که سال 98 سال تهدیدهاست بلکه باید این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد؛ و این هشداری برای برخی مسئولان است که باید آن را مغتنم بشمارند.

برخی از مسئولان به دنبال متشنج کردن جو کشور هستند
حجت الاسلام آقایی تاکید کرد: متاسفانه برخی مسئولان به دنبال متشنج کردن جو کشور هستند و قصد دارند کاری که مطلوب رهبر انقلاب و مردم است را انجام ندهند و پس از کم کاری، نتیجه را گردن دیگران و یا دشمنان بیاندازند.

آقایی به بیان برخی از ظرفیت های کشور در ایجاد رونق تولید اشاره کرد و گفت: داشتن نیروی انسانی جوان کارآمد و مستعد، جمعیت جوان بالغ بر 35 میلیون نفر، دارابودن رتبه دوم دانش آموختگی علوم مهندسی در جهان، حضور 14 میلیون جوان تحصیلکرده دارای مدارج علمی بالا، داشتن 7 درصد ذخائر معدنی دنیا در کشور، داشتن بازار بزرگ منطقه ای خاورمیانه و... همگی به عنوان فرصت های قابل توجهی است برای مقابله با تهدیدات که باید مورد توجه قرار گیرد.

با تنبلی و بی حالی مشکلات مردم حل نمی شود/مسئولان اجرایی کشور دست از اتلاف وقت بردارند
وی ضمن مخاطب قراردادن مسئولان کشور گفت: لازمه تحقق رونق تولید، گذشتن از اعتماد به کدخدای پوشالی غرب است و لازمه دیگرش، پای کارآوردن تمام ظرفیت ها و اعتماد و اتکاء به جوانان انقلابی کشور است؛ کسی که وقتی نام غرب می آید آرواره اش می لرزد و کدخدا را بر خدا غالب می داند حتما تیر تدبیر و امیدش به سنگ می خورد.

آقایی با تاکید بر اینکه با تنبلی و سستی مشکلات اقتصاد و معیشت مردم حل نمی شود افزود: ظرفیت و پول کشور اگر مدیریت شود همین نقدینگی تبدیل به سرمایه گذاری و پیشرفت می شود؛ رهبر معظم انقلاب اتمام حجت کردند و امید که مسئولان اجرایی کشور کمر همت برای رفع مشکلات مردم و اتلاف وقت بردارند.

انتهای پیام/ ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد