Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

بیش از 350 نفر از خدمات ویزیت رایگان استفاده کردند


به مناسبت آزادسازی خرمشهر، با اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم ابرکوه، 358 نفر از این طرح در موضوعات پزشک عمومی، زنان، اطفال، گوش، حلق و بینی و پوست استفاده کردند.

به گزارش سروابرکوه، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان ابرکوه اجرا شد.

سید علی محمد حق دوست جانشین مدیر کانون جامعه پزشکی ابرکوه، در راستای طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم، اظهار داشت: طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم با اعزام پزشک به روستاهای شهرستان انجام شد.

طرح ویزیت رایگان مناطق محروم ماهیانه یا دو هفته ای یکبار در قالب پزشک عمومی در روستاها و پزشک متخصص در کیلینیک بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان توسط این کانون اجرا می شود. در ابرکوه به حسب نیاز بیشتر از متخصصین ارتوپد، پوست، چشم، گوش، حلق و بینی، متخصص زنان و اطفال استفاده می شود.

در روستاهای بداف، هارونی و حسین آباد که پزشک عمومی اعزام شده، در کنار ویزیت رایگان بیماران، دارو های رایگان نیز به آنان داده می شود. همزمان با اجرای طرح ویزیت رایگان در شهرستان، دو تیم آموزشی سرطان به روستای فراغه و شهر مهردشت اعزام شدند.

در پایان به اجرای موفقیت‌آمیز طرح ویزیت رایگان، اشاره کرد و گفت: این طرح مورد استقبال بی‌سابقه مردمی قرار گرفته است. بسیج جامعه پزشکی یکی از اقشار بسیج است که اقدامات گوناگونی را در حوزه سلامت و اجرای طرح‌های خدمات‌رسانی بر عهده دارد. فعالیت این کانون ها، مختص استان نبوده و در خارج از استان و حتی خارج از کشور نیز در مناطق محروم ارائه می شود.

در حاشیه اجرای این برنامه، ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و مسئول بسیج سازندگی شهرستان از این طرح بازدید کردند.

.

.

2

.

4




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد