Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه حضور در انتخابات بود


فرماندار ابرکوه در جلسه ستاد انتخابات گفت: مردم با حضور گسترده خود، آمادگی خود را برای شرکت در حماسه عظیم 7 اسفند اعلام کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با محوریت توجیه وظایف نمایندگان فرماندار در شعبه های مختلف اخذ رأی در محل فرمانداری برگزار شد.

رسولی در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: قطعا مردم با حضور گسترده خود، آمادگی خود را برای شرکت در حماسه عظیم 7 اسفند ماه و شرکت در انتخاباتی که موجب یأس و ناامیدی دشمنان می شود اعلام کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات نشان دهنده مردمی بودن حکومت جمهوری اسلامی ایران است و این خود مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند، چرا که آنان بیش از هر کسی مصلحت خود را تشخیص می دهند که چه کسی اصلح است و کارآیی دارد.

فرماندار شهرستان ابرکوه تأکید کرد: وظیفه کلیه مسئولین دستگاه های اجرایی این است که بستر مناسبی برای مشارکت گسترده مردم فراهم کنند که این امر با همکاری و تعامل بین هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی میسر می شود.

در ادامه این جلسه رسولی با بیان اینکه در ابرکوه 46 شعبه اخذ رأی و 92 صندوق جهت برگزاری انتخابات پیش بینی شده است به معرفی اعضای بین هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی پرداخته و در رابطه ب وظایف هر یک نکاتی را یادآوری کرد.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد