Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه مطرح کرد:

رقابت صحیح، زمینه ساز برگزاری انتخابات سالم خواهد بود


فرماندار ابرکوه ضمن بیان اینکه رقابت در انتخابات اجتناب ناپذیر است گفت: رقابت در بستری صحیح زمینه ساز برگزاری انتخابات سالم است.

به گزارش سرو ابرکوه، سید نبی رسولی فرماندار شهرستان در جلسه ستاد صيانت از امنيت اجتماعي و اخلاقي با محوريت انتخابات اظهار کرد: عدالت، مبارزه با ظلم و ستم، استقلال و عزت مردم، همگي اصولي اخلاقي هستند که باعث ایجاد کرامت انسانی می شوند؛ در همین راستا بزرگداشت انتخابات در كشور كه به شدت توسط رسانه ها و خبرگزاري ها رصد مي شود نيازمند عزمي با رويكرد اخلاقي است.

رسولی ضمن اشاره به اینکه همه به نوعی مسئول امنیت انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: بدون تردید انتخابات همراه با رقابت است، لذا اگر این رقابت در بستری صحیح صورت گیرد، در نتیجه شاهد انتخاباتی سالم خواهیم بود که به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی از نکاتی که شایسته است در زمان باقیمانده به انتخابات مورد توجه قرار گیرند عبارتند از: تمكين به نظر مراجع قانوني در خصوص صلاحيت يا عدم صلاحيت افراد، توجه نكردن به اتهامات و شايعات، التزام به حق الناس بودن انتخابات، دين مداري، استفاده نكردن از اموال عمومي در جريان تبليغات، قانون گرائي و امانت داري، فراخواندن مردم به مشاركت گسترده در انتخابات، فراهم آوردن شرايط احساس امنيت رواني و اجتماعي و اعتماد.

رئيس هيئت اجرايي انتخابات بيان كرد: سازمان تبليغات اسلامي، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، پايگاه هاي مقاومت، حوزه علميه، خبرنگاران و به ويژه ائمه جمعه باید نسبت به ضوابط و منشور اخلاقي انتخابات اطلاع رسانی داشته باشند.

فرماندار ابرکوه در ادامه توجه به جرايد و پايگاه هاي خبري در پرهيز از هرگونه تبليغات به نفع كانديداها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، در نظر گرفتن مكان هايي جهت انجام تبليغات توسط شهرداري و پرهيز از ديوار نويسي با نصب پوستر در محلاتي كه صاحب آن راضي نيست، رصد نمودن وضعيت بهداشت محيط در طول مدت تبليغات توسط بهداشت و درمان را به مدیران هر یک از دستگاه ها یادآوری کرد.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد