Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

قائم مقام صدا و سیما مرکز یزد در جمع هنرمندان ابرکوه:

شاخص های هنری در ابرکوه جمع بندی و جهت انعکاس به رسانه های استان ارسال شود


قائم مقام صدا و سیما مرکز یزد گفت: فعالیت هنرمندان و شاخص های این حوزه در ابرکوه اولویت بندی و جمع بندی و جهت انعکاس در رسانه ها به استان ارسال شود، تا بتوانیم با دید وسیع تر با هنرمندان ارتباط داشته باشیم.

به گزارش سرو ابرکوه، در هفته جاری حجت الاسلام سید محمد جواد صداقت کشفی قائم مقام صدا و سیما مرکز یزد با جمعی از هنرمندان ابرکوه، در دفتر امام جمعه این شهر دیدار کرد.

حجت الاسلام صداقت کشفی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: در دیدار با نمایندگانی از رشته های مختلف هنری شهرستان ابرکوه، درد و دل این عزیزان که شاید عمده ترین مباحثی که مربوط به صدا و سیما می شود، انعکاس فعالیت های هنری آنها است، را شنیدیم.

وی با اشاره به فرموده بزرگان که هنر از لطیف ترین رزق های خداوند است و باید قدر هنرمند را بدانیم، گفت: نظر هنرمندان ابرکوه این بود که ما هنرهای آنها در حوزه های مختلف، بیشتر در رسانه استانی منعکس شود، تا این ظرفیت شهرستان به همه جا معرفی شود.

کشفی افزود: ابرکوه در زمینه های مختلف هنری استعدادهای درخشان و فعالیت های خوبی دارد، که رسانه استانی با افتخار از هنر این عزیزان استفاده کرده و در جهت تعالی و ترقی هنر آنها و هنرمندان دیگر شهرستان ها تلاش می کند.

قائم مقام صدا و سیما مرکز یزد تأکید کرد: لذا نکته مهم این است که برای جمع بندی فعالیت هنرمندان، ابتدا باید از خود شهرستان شروع کرد و شاخص های لازم را اولویت بندی و به رسانه های استانی منعکس کرد، تا بتوانیم با دید وسیع تر با هنرمندان ارتباط داشته باشیم.

وی بیان کرد: همیشه حد کمال و مطلوب هنر فراتر از شرایط موجود است، زیرا که حد کمال هنر مرز توقفی ندارد و روز به روز در حال رسیدن به درجات عالی تر می باشد. لذا ما نباید به وضعیت مطلوب موجود بسنده کنیم، اما باید بگویم خوب است و باید بهتر شود.

کشفی به پشتیبانی امام جمعه ابرکوه از هنرمندان شهر اشاره و عنوان کرد: پیوند صمیمی و دوستانه وی با اقشار هنرمندان، امتیاز مثبت برای ابرکوه محسوب می شود، که می توان از این نعمت برای انتقال مشکلات به مسئولان و رفع کاستی های حوزه هنری بهره برد.

وی ادامه داد: هنر در ابرکوه از دیرباز زبانزد بوده و یک شهر هنر پروری است که در زمینه های مختلف استعدادها و اساتید به نامی دارد که فعال هستند و جوانان و نیازهای شان را در این زمینه پوشش می دهند.

کشفی ضمن اشاره به ارائه گزارش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در بخش هنر، گفت: ابرکوه در زمینه تئاتر نسبت به فیلم پیشگام تر است و در زمینه ادبیات، هنرهای تجسمی و خوشنویسی نیز فعالیت های خوب و ارزشمندی دارد، که ما هم سعی می کنیم انعکاس دقیق تری در این خصوص در رسانه داشته باشیم و هنرمندان را بیشتر معرفی کنیم.

انتهای پیام/م.ح




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد