Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

«ملک ثابت» به جدول حذفی راه یافت

شاهکار فلوریست جوان یزدی در مسابقات کشوری


مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان در استان تهران در حال برگزاری است که فلوریست یزدی همه را از دم تیغ گذراند و به خوش رنگ ترین مدال دست یافت.

به گزارش سرو ابرکوه، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان در استان تهران در حال برگزاری است که فلوریست یزدی همه را از دم تیغ گذراند و به خوش رنگ ترین مدال دست یافت. 

در ادامه مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان آرش ملک ثابت توانست در جدول مقدماتی استانهای همدان،فارس،اصفهان، اردبیل، خراسان رضوی و تهران را از پیش رو بردارد و با نتیجه تمام برد به جدول حذفی راه یابد.

ملک ثابت در مرحله ٦٤ نفر با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله ٣٢ نماینده زنجان را ١٥ بر ٨ شکست داد .

وی در ایستگاه ١٦ نفر ١٥ بر ٥ ورزشکاری از استان فارس را شکست داد و همچنین در مرحله یک چهارم نهایی شمشیرباز اصفهانی را ١٥ بر ٧ در هم  کوبید تا به مصاف شهاب شمس تهرانی که سابقه عضویت در تیم های  ملی جوانان ، امید و بزرگسالان را دارد، برود و با اقتدار و با قلدری تمام ١٥ بر ١٠ وی را شکست دهد و به فینال راه یابد.

فلوریست استانمان در فینال این مسابقات شمشیر باز قدر آذربایجان غربی را با نتیجه ١٥ بر ١٠ شکست داد و به خوشرنگ ترین مدال نائل آمد.

لازم به ذکر است در بخش نوجوانان هم تیم یزد متشکل از محمدامین جمالزاده ، علیرضا دهقانی و سینا چرب دست به عنوان سومی دست پیدا کردند.

انتهای پیام/س*

یزد رسا




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد