Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل ورزش یزد:

ورود حامیان مالی برای توسعه ورزش استان ضروری است


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورود حامیان مالی برای گسترش و تقویت ورزش یزد در رشته های مختلف بسیار ضروری است.

به گزارش سرو ابرکوه، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مسعود شریعتی در نشستی با حضور جمعی از مسئولان ورزش شمشیربازی اعلام کرد: یزد ظرفیت بالایی در رشته شمشیربازی دارد.

وی اضافه کرد: حمایت بخش خصوصی مسیر توسعه و گسترش این رشته المپیکی در استان را هموارتر خواهد کرد و شاهد موفقیت روز افزون شمشیربازان یزدی در میادین مختلف خواهیم بود.
این مسول تاکید کرد: این اداره کل همواره بر حمایت از رشته های ورزشی مختلف تاکید دارد و از ورود حامیان مالی به عرصه ورزش، استقبال می کند.
شریعتی افزود: توجه به ورزش قهرمانی در کنار توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان سبب ارتقای جایگاه ورزش استان در کشور می شود.
وی اظهار داشت: شمشیربازی یکی از رشته های اولویت دار است که با برنامه ریزی خوب و تلاش و حضور مربیان مجرب توانسته به عنوان قطب این ورزش در کشور شناخته شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در حال حاضر یزد بیشترین دعوت شده به تیم ملی را دارد و تقریبا بدنه تیم ملی را بازیکنان یزدی تشکیل می دهد و این نشان از ظرفیت های یزد در این رشته ورزش است.
شریعتی با اشاره به اینکه جذب حامیان مالی از دغدغه های مهم هیات شمشیربازی استان است، گفت: در صورت موفقیت در این زمینه می توان حضور موثرتری در رقابت های کشوری و پرورش هر چه بهتر استعدادهای این رشته ورزشی داشته باشیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حضور حامیان مالی شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزش در یزد و دیگر شهرستان ها و حضور موفق شمشسیربازان یزدی در میادین بین المللی باشیم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد