Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج؛

عده ای منافع خود را در خطر می بینند و فرهنگی شهادت را خشونت طلبی می خوانند/ ادعای کار نکردن دولت، بی انصافی است


عده قلیلی در کشور چون می بینند شهادت سدّ محکمی در برابر تجاوز و منافع آنان است، ادعا می کنند فرهنگ شهادت، خشونت طلبی است و با جهاد مخالفت می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با هفته دولت یادواره شهدای کارمند شهرستان به همت شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج با حضور مسئولین، خانواده های شهدا و جمعی از کارمندان در محل شهرداری ابرکوه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ضمن اشاره به مقام والای شهدا، اظهار کرد: شهادت برگ زرینی است که خداوند به هر شخصی عنایت نمی کند. زرنگی شهدا این بود که به موقع شنیدند و به موقع عمل کردند؛ به موقع دیدند و اطاعت کردند.

حجت الاسلام تقدسی با اشاره به حوادث کربلا و شهادت امام حسین(ع) تصریح کرد: گریه امام سجاد(ع) بر واقعه عاشورا به خاطر شهادت اهل بیت ایشان نبود، بلک علاوه بر جنبه عاطفی، جنبه سیاسی هم داشت و نشان می دهد سیاست جزئی از زندگی همه انبیاء امروز جزئی از زندگی مسلمانان و شیعیان است. لذا هیچ مسلمان سکولاری وجود ندارد.

تقدسی خاطرنشان کرد: اگر عده ای به اسم سیاست به اسلام و دین خیانت می کنند، نمی توان گفت سیاست باید از زندگی و دین جدا شود. دولتمردان در دولت تدبیر و امید زحماتی هم کشیده اند و حقیقتاً از انصاف به دور است که بگوییم هیچ کاری انجام ندادند.

وی افزود: شاید آن طور که مردم و حتی خود آقای ظریف هم می خواست برجام نتیجه مطلوبی نداشت، اما ما در برجام با آمریکا مشکل داریم زیرا ذات دشمن خصومت دارد. آنان انتظار دارند ایران در برابر کشتن انسان های بی گناه در فلسطین و سوریه، در برابر حوادث منطقه و ... سکوت کند، تا با ایران سازش کنند. اما بنیان انقلاب اسلامی بر این استوار است که نه ظلم کنید و نه ظلم پذیر باشید؛ لذا سکوت در برابر تجاوز به مسلمانان جایز نیست.

تقدسی تأکید کرد: عده قلیلی در کشور چون می بینند شهادت سدّ محکمی در برابر تجاوز و منافع آنان است، ادعا می کنند فرهنگ شهادت، خشونت طلبی است و با جهاد مخالفت می کنند. شهید مطهری در کتاب جهاد خود می نویسد: "کسی که در مقابل تجاوز به عقاید و خاکش سکوت می کند و سکوت می کند، عین بی شرفی است."

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ادامه داد: اسلام با سکون، تسلیم و ذلت پذیری مشکل دارد نه با صلح و نرمش قهرمانانه؛ پس باید در راه خدا اهل مبارزه باشیم نه اینکه در برابر ظلم سکوت کنیم.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (4 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد