Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بنیاد شهید ابرکوه مطرح کرد

یادواره شهدا فرصتی برای معرفی دفاع مقدس به نسل جوان است


رئیس بنیاد شهید ابرکوه در حاشیه مراسم یادواره شهدای محله دربقلعه گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای تبین جایگاه معنوی هشت سال دفاع مقدس به نسل های امروز جامعه است.

به گزارش سرو ابرکوه، مصطفی کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در مراسم یادواره 72 شهید محله دربقلعه ابرکوه، اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم از شهدا داریم و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی درجهان مرهون خون شهدای والامقام است.

کریمی طی این آیین که در مسجد کوثر برگزار شد، خاطرنشان کرد: عمل به وصایای شهدا چراغ راه ما مسئولان است و ما باید با عمل به وصایای آنان راه ایثار و شهادت را ادامه دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای تبین جایگاه معنوی هشت سال دفاع مقدس به نسل های امروز جامعه است.

وی بابیان اینکه پیروی از ولایت و حرکت در این مسیر از وصیای شهدا است خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز حاکم بر جامعه مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است. لذا ما باید با سلاح ایثار و شهادت به مقابله با جنگ نرم بپردازیم و فرهنگی که قابل تغییر نیست فرهنگ ایثار و شهادت است.

این مقام مسئول اذعان کرد: با وجود فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، دشمن هیچ وقت نمی توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند.

وی بابیان اینکه دفاع جانانه در دوران هشت سال دفاع مقدس به ملت ایران اقتدار و عظمت داد یاد آورشد: نتیجه این فداکاریها نشان داد که ملت ایران، ملت بزرگی هستند.

ایرنا

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد