Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

کنترل افزایش بی‌رویه قیمت‌ها وظیفه دولت است/دستاوردهای انقلاب ریشه شبهات دشمنان را خشک می کند


امام جمعه بخش بهمن گفت: نمی شود گفت که همه مشکلات اقتصادی از دشمن است، بلکه بی تدبیری و عدم نظارت بر بازار، مشکلاتی به بار آورده است.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر ترفندهای جدید دشمن را با هدف اِلقاء شُبهه ناکارآمدی نظام اسلامی و تضعیف روحیه انقلابی عنوان کرد و گفت: رسانه‌های بیگانه و شیاطین داخلی با هزار نیرنگ و دروغ در فضای مجازی، شبکه‌ها، نشریات خود چنین اِلقاء می‌کنند که در دوره حکومت پهلوی، ایران بهشت بَرین بوده! ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ کاری در کشور انجام نشده است! این حرف یک دروغ بزرگ است.

باید با بیان دستاوردهای انقلاب ریشه شبهات دشمنان را خشک کرد
وی با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جوان بیان شود تصریح کرد: با وجود آنکه دولتِ شاه تحریم نبود، وآمریکا و اروپا بهترین رابطه را با او داشتند و بیشترین حمایت را از او میکردند، ولی با این وجود، 80 درصد مردم ایران فاقد امکانات رفاهی و زیربنایی بودند و در فقر و فلاکت زندگی میکردند. لذا باید با ذکر دستاوردها و خدمات این انقلاب اجازه شبهه پراکنی به دشمن ندهیم.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگر از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم و دیگر شهدا اشاره داشت و گفت: امروز جمهوری اسلامی به جهت اقتدار و پیشرفت و همچنین باج ندادن به دیگران، دشمنان زیادی دارد که همیشه در حال کشیدن نقشه برای این انقلاب و کشور هستند، و تا کنون نقشه های آنها نقش بر آب شده اما این به معنای غفلت و عدم مراقبت نیست.

جلوگیری از بالارفتن بی رویه قیمت ها وظیفه دولت است
وی فشار اقتصادی را یکی از ترفندهای دشمن برای مقابله با نظام برشمرد و گفت: دشمن با صراحت بر ایجاد فشار اقتصادی بر مردم تاکید دارد اما نمیشود گفت که همه مشکلات از دشمن است، بلکه بی تدبیری و عدم نظارت بر بازار، مشکلاتی به بار آورده است.

علیزاده ادامه داد: چه کسی باید جلوی قیمت بی رویه اجناس را بگیرد و با گران فروشان برخورد کند؟ چگونه است که اگر کسی امروز جنسی ارزان بفروشد با او برخورد میشود اما اگر چندین برابر گرانفروشی کند برخوردی نمیشود!

این مقام مسئول به فشارهای روانی و عملی دشمنان علیه کشورمان پرداخت و تاکید کرد: دشمن تلاش میکند در کنار فشار اقتصادی؛ با فشار روانی و عملی، ما از نقاط قوت کشور مانند انرژی هسته ای، توان موشکی و قدرت دفاعی و نفوذ منطقه ای صرف نظر کنیم تا راحت تر بتوانند بر کشور، ملت و سرنوشت ما مسلط شود.

خطیب جمعه مهردشت بالابردن توان موشکی کشور را وظیفه مهم مسئولان برشمرد و گفت: امروز هر کشوری برای دفاع از خودش باید مجهز به سلاح های پیشرفته باشد؛ عربستان سعودی با بودجه نظامی ۶۹.۴ میلیارد دلاری و رژیم صهیونیستی با بودجه نظامی ۱۹.۶ میلیاردی خود، به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی مجهزاند. در حالی که بودجه نظامی ایران ۱۴.۵ میلیارد دلار است، این ها میخواهند کشور ما از همین مقدار هم محروم باشد.

جشن 40 سالگی انقلاب پرشورتر از همیشه خواهد بود/ پیموندن مسیر غرب حماقت است
امام جمعه بخش بهمن نا امن کردن فضای داخلی کشور را هدف دیگر دشمن عنوان کرد و گفت: هدف این است که به وسیله تحریم و اقدامات ضد امنیتی در کشور؛ دو دستگی و اختلاف به وجود آورند و جنگ داخلی درست کرده، عده ای را به خیابان بکشانند تا جایی که می گویند ایران 40 سالگی انقلاب را نخواهد دید، اما بدانند به کوری چشم دشمنان این انقلاب، ایران اسلامی امسال جشن 40 سالگی را هر چه باشکوهتر برگزار خواهد کرد. 

حجت الاسلام علیزاده به وقایع اخیر فرانسه نیز اشاره کرد و گفت: در آخرین روزهای سال 2018 مردم فرانسه با شعار نه عدالت مالی داریم نه عدالت اجتماعی، به خیابان آمدند و آرامش کشورشان را بهم زدند و اروپا ترس از این دارد که موج عظیم این تظاهرات به دیگر کشورهایی اروپایی هم برسد؛ کسانی که اروپا را بهشت برین می پنداشتند چشم خود را باز کنند و بدانند پیمودن مسیر غرب حماقت است.

حضور روحانیت در دانشگاه جلوی نفوذ دشمن را می گیرد
این مقام مسئول در خاتمه به 27 آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: در نظام اسلامی علم و دین باید پا به پای هم حرکت کند و این یعنی وحدت حوزه و دانشگاه؛ خیلی از مراکز علمی، فرهنگی و دانشگاهی فاقد روحانی و عالم دلسوزی است که بتواند پاسخگوی نیازهای جوانان دانشجو باشد؛ روحانیت باید وارد فضای دانشگاه شود و دانشگاه باید از حضور روحانیت استقبال کند تا جلوی نفوذ دشمن در دانشگاهها گرفته شود.

انتهای پیام / ک

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد