Skip to Content

گزارش مشروح/ امام جمعه موقت یزد:

میدان امیرچخماق از لوث مظاهر فساد پاک شود


امام جمعه یزد با اشاره به دفت هشت شهید گمنام در میدان امیر چخماق یزد، پاکسازی این میدان را از لوث مظاهر فساد و بی حجابی با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و حضور مسافران در یزد خواستار شد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد آیت اللهی در خطبه ای این هفته شهر یزد با هشدار نسبت به هوشیاری در برابر توطئه دشمنان اظهار کرد : آنچه دشمنان در سینه‌ هایشان از ما پنها می‌کنند، بسیار بیشتر از آن است که به زبان می ‌آورند و کینه و دشمنی در سخنان انان نمایان است.
حجت الاسلام والمسلمین آیت اللهی به دو بعد دشمنی دشمنان از نظر نظامی و سیاسی اشاره کرد و افزود : دشمن از لحاظ نظامی به دلیل قدرت بالای ایران، جرات و خیال حمله به ایران را ندارد و در زمینه سیاسی نیز از آنجا که رهبری خود در رأس امور هستند، نگرانی وجود ندارد و تنها نگرانی در زمینه اقتصادی و فرهنگی است که در این دو بعد مردم و مسئولان باید گوش به فرمان رهبری باشند.
وی صبر و تقوا در برابر دشمنان را از توصیه های قرآنی در برابر توطئه دشمنان ذکر کرد و گفت : اگر حکومت و ملت اسلامی به این توصیه قرآنی عمل کنند، هیچ ضرر و زیانی از طرف دشمنان به آنها نمی‌رسد و در غیر این‌صورت دشمنی و عداوت دشمنان نظام ضررهای زیادی به ما وارد می‌کند.
امام جمعه موقت یزد، حمله نظامی دشمنان به ایران را با وجود رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب منتفی دانست و افزود : ایران از نظر نظامی در جایگاهی در سطح بین‌الملل قرار دارد که هیچ یک از دشمنان نظام حتی قادر به فکر کردن در مورد حمله نظامی به ایران نیستند.
آیت اللهی یکی از سفارشات مقام معظم رهبری به مردم و دولت را حفظ وحدت عنوان کرد و گفت : حفظ وحدت امت اسلامی و دشمن شناسی دو اصل مهم در حفظ و نگهداری نظام اسلامی ایران است و مسئولان باید قدر این ملت را بدانند و بیش از پیش برای رفاه حال آنان بکوشند.
وی حضور باشکوه مردم دارالعباده در تشییع شهدای گمنام را نشانه پیروی از خط امام راحل، آرمانهای شهدا و تبعیت از ولایت فقیه خواند و این حرکت مردم یزد در تدفین شهدای گمنام را همچون خنثی سازی فتنه 88 حائز اهمیت خواند.
امام جمعه موقت یزد از مسؤولان استان خواست تا میدان امیرچخماق یزد را که مزین به قدوم پربرکت مقام معظم رهبری در سفر به یزد شده است و هم اکنون هشت شهید گمنام در آن آرمیده اند  از لوث مظاهر فساد همچون بدحجابی و بی عفتی به ویژه در ایام نوروز پاک کنند.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری