Skip to Content

لیست راستگویان! دولت تکمیل شد

«آمار کشکی» این بار از زبان جناب معاون!


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مثلا! توضیح داد.

به گزارش  یزدبانو به نقل از یزد رسا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی توضیح داد.

علی یزدانی اظهار داشت: 58 درصد واحدهایی که در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور تعطیل شدند، مربوط به دولت قبل بوده است. 42 درصد نیز مربوط به 3 دولت دیگر، یعنی سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید بوده است!

وی با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و تبلیغ منفی درباره آنها، افزود: همه تصور می‌کنند که در دولت یازدهم این واحدها تعطیل شده است؛ در حالی که برای مثال، در رابطه با ارج در دولت قبل تصمیم‌گیری شده بود و یک واحد قدیمی است.

یزدانی متذکر شد: ما البته در سه سال گذشته بیکار ننشتیم و در همین مقطع در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی 2 هزار و 782 واحد که تعطیل بودند را به چرخه تولید برگردانیم!

البته باید متذکر شد ارائه آمار کشکی این روزها نه کنتور می اندازد و نه کسی قرار است بابت آن یقه کس دیگری را بگیرد، باز هم مردم خدا را از بابت روی کار آمد دولت یازدهم سپاس گزارند که در طول این سه سال فهمیدند که چقدر دولت نهم و دهم بد بوده است!!

باز هم  بهتر است دولت همین فرمان جلو برود وگر خدمت بی منت! در این چند صباح باقی مانده آن هم با اعمال شاقه! سخت است و روا نیست علاوه بر فشار مصیبت عظمای در شب واریز چندرغاز یارانه فشار دیگری بر مدیران میلیونی دولت وارد شود...

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری