Skip to Content

رئیس ثبت احوال شهرستان خاتم خبر داد

«امیر حسین» و «فاطمه»محبوب ترین نام ها در میان نوزادان خاتم /صدور بیش از 7000 کارت ملی هوشمند در سال 95


رئیس اداره ثبت احوال خاتم گفت: محبوب ترین اسامی که در سال 95 در این اداره ثبت شد امیر حسین برای پسران و فاطمه برای دختران بود.

به گزارش یزدبانو؛ رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم؛ با ارائه گزارشی از عملکرد سال 95 ثبت احوال اظهار داشت: در سال 95، 337 ازدواج در شهرستان خاتم ثبت شد که نسبت به مشابه سال 94 کاهش داشتیم.

حسین تیموری با اشاره به آمار ولادت در سال 95 گفت: 664 فقره ولادت در سال 95 در شهرستان ثبت شده است که نسبت به زمان مشابه سال 94 با کاهش مواجه است.

وی افزود: در سال 95، 120فقره فوت در شهرستان خاتم ثبت شد که این آمار نسبت به سال 94 یکسان بود.

تیموری به رتیه شهرستان خاتم در زمینه صدور کارت هوشمند اشاره و خاطر نشان کرد: در سال گذشته 7453 کارت هوشمند برای افراد بالای 15 سال در شهرستان صادر شد که بر طبق این امار،در استان مقام دوم را دارا هستیم.

رئیس اداره ثبت احوال خاتم گفت: محبوب ترین اسامی که در سال 95 در این اداره ثبت شد امیر حسین برای پسران و فاطمه برای دختران بود.

وی افزود:از ابتدای سال 96، 13ولادت و دو فوت در ثبت احوال شهرستان به ثبت رسیده است.

 تیموری گفت: ساناز و مهدی اولین نوزادانی بودند که درایتدای سال 96 در این اداره شناسنامه دار شدند.

رئیس اداره ثبت احوال خاتم تاکید کرد: در بحث نامگذاری پسرها در شهرستان امیر حسین، ابوالفضل،علی اصغر،محمد یاسین،امیرمحمد،امیر رضا،محمد،علیرضا،امیرعلی و محمد طاها بیشترین فراوانی نام ها را در سال 95 داشتند.

وی افزود: اسامی فاطمه،نازنین‌زهرا، زهرا،سارینا،ریحانه،رها،زینب،پرنیا،یسنا وهلیا در صدر انتخاب نام برای نوزادان دختر در سال 95 قرار داشتند.

رئیس ثبت احوال خاتم در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو از تمامی کسانیکه تا کنون برای صدور شناسنامه اقدام نکردند خواست هرچه سریعتر به این اداره مراجعه و شناسنامه و کارت ملی صادره خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری