Skip to Content


«تو فقط مادر من باش» فیلمی با حال و هوای زنانه


«تو فقط مادر من باش» فیلمی با حال و هوای زنانه فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش»به کارگردانی«رقیه توکلی» که در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشت، در مورد زنی است كه از همسرش جدا شده و فرزندش با همسر جدیدش ارتباط برقرار نمی‌كند...

به گزارش یزدبانو به نقل از همشهری؛ فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش»به کارگردانی«رقیه توکلی» که در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشت، در مورد زنی است كه از همسرش جدا شده و فرزندش با همسر جدیدش ارتباط برقرار نمی‌كند.

این فیلمساز یزدی افزود:  «مهمانی»، «و دیگر هیچ»، «صبا»، «ساعت شش»، «١٢٤»، «و تو فقط مادر من باش» از فیلم‌هایی است که در سال های گذشته نیز در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور یافته است.

توکلی تصریح کرد: تو فقط مادر من باش آخرین فیلم كوتاهی است كه قبل از فیلم سینمایی «مادری» ساختم و مدت زمان آن ١٥‌دقیقه است. وی با تاکید بر این‌که این فیلم کوتاه نیز همانند برخی دیگر از کارهایش در یزد فیلمبرداری شده است، ادامه داد: «سارا بهرامی»، «جمال دهقان» و «سجاد اسماعیلی» از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

توکلی افزود: «محدثه گلچین عارفی» تدوین این فیلم را انجام داده و «بهروز بادروج» نیز فیلمبرداری کار را بر عهده داشته است، وی با بیان این‌که این فیلم محصول خانه فیلم داستانی است ادامه داد: «علی عبدالحسینی» صدابردار و «محمد قانع فرد» به عنوان تهیه كننده فیلم در این فیلم کوتاه همکاری داشته‌اند.  این کارگردان یزدی دنیای فیلم کوتاه را بسیار جذاب و دوست‌داشتنی دانست و گفت: هیچ وقت از این دنیا فاصله نمی‌گیرم.

وی افزود: فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» تاکنون در هیچ جشنواره‌‌ای جز جشنواره فیلم کوتاه تهران امسال شرکت نکرده است. اما در نظر دارم این فیلم کوتاه را در جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف شرکت دهم.

توکلی در خصوص تولید فیلم کوتاه در آینده اظهار کرد: بعد از اتمام فیلم سینمایی «مادری» در یک شرایط مناسب تمایل به ساخت فیلمی کوتاه دارم. «رقیه توکلی»که به تازگی اولین فیلم سینمایی بلند خود را با عنوان «مادری» که یک فیلم زنانه است به پایان رساند، گفت: فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» نیز حال و هوایی زنانه دارد. گفتنی است «مادری» به تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی در یزد تصویربرداری شده است و بازیگرانی همچون «هانیه توسلی»، «نازنین بیاتی»، «هومن سیدی»، «مریم بوبانی»، «آنا زارع» و «سجاد اسماعیلی» در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری