Skip to Content

خطیب جمعه تفت:

ابتذال مکان‌های تفریحی تفت زیبنده این شهر نیست


امام جمعه تفت با ابراز تأسف از اینکه در تفت جاهایی مثل دره گاهان و چشمه تامهر وجود دارد که به جای استفاده خوب از آنها به مکانی برای فحشا و منکرات تبدیل شده است.

به گزارش یزدبانو به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های امروز نمازجمعه تفت با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به موضوع استقامت در دین پرداختند و به مردم توصیه کردند برای حفظ دین خود استقامت کنند.

«حجت الاسلام و المسلمین غفوری» با ابراز تأسف از اینکه در تفت جاهایی مثل دره گاهان و چشمه تامهر وجود دارد که به جای استفاده خوب از آنها به مکانی برای فحشا و منکرات تبدیل شده است گفت: لازم است این مکان به بخش خصوصی داده شود تا هم مکانی برای درآمدزایی شود و هم مسائل فرهنگی آن را کنترل کند.

وی با بیان اینکه بسیج، نیروی انتظامی، مسئولان اجرایی و فرهنگی باید فکری برای این موضوع بکنند، ادامه داد: چرا اجازه می دهید شهر تفت که مرکز عاشورا و ولایت مداری است به دست یک عده بیفتد و این صحنه ها خلق شود.

خطیب جمعه تفت خطاب به نیروهای انقلابی گفت: فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری برای این گونه مواقع است؛ وقتی دیدید مسئولان هیچ کاری نمی کنند شما باید اقدام کنید.

«حجت الاسلام غفوری» به معرفی وزرا توسط رئیس جمهور به مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس وزرایی را انتخاب کند که کارآمد، انقلابی و باتقوا باشند و مدیران خوبی را برای استان ها و شهرستان ها انتخاب کنند.

امام جمعه تفت با انتقاد از برخی از مدیران استان گفت: دل ما از دست برخی از مدیران استان خون است و زیر دستان بر آنها مسلط اند و خود آنها جرئت اقدام و عمل ندارند. در حالی که می توانند کاری را دوسه روزه انجام دهند دوسه سال آن را به تأخیر می اندازند.

وی ابراز امیدواری کرد: رئیس جمهور با تشکیل کابینه جدید بتواند مطالبات رهبری و مردم را عملی کند.

«حجت الاسلام غفوری» در بخش دیگری از خطبه های خود به آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: امیدواریم شوراها با دید بلندی برای شهر و روستاها کار کنند و برای آینده برنامه داشته باشند.

وی انتخاب شهردار برای شهر تفت را موضوع مهمی خواند و افزود: شورا باید فردی را انتخاب کند که انقلابی باشد و مرتب در تفت حضور داشته باشد و ساکن تفت باشد یا ساکن تفت بشود و این گونه نباشد که بعد از ساعت 2 بعد از ظهر گوشی خود را خاموش کند و امور شهر را رها کند؛ باید تمام وقت برای شهر وقت بگذارد.

حمایت از صنایع کوچک و زودبازده و سالروز بازگشت آزادگان به ایران دیگر محورهای خطبه های نمازجمعه این هفته تفت بود.

انتهای پیام/م*




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری