Skip to Content

طنز:

ابتکاری دیگر از خانم ابتکار/ بنزینی که با باد کار می‌کند


بنزین بادی، یعنی هر وقت باد بیاید، بنزین هم کار می کند و هوا آلوده نمی شود اما همین‌که باد نمی‌آید بنزین هم کار نمی‌کند و هوای شهرهای کشور آلوده می شود!

به گزارش یزدبانو؛ به نقل از شاخه طوبی، وقت آن رسیده است که معصومه ابتکار، بانوی سبزپوش دولت یازدهم، دیگر لقب بانوی حاشیه‌ساز دولت را هم از آن خود کند، حاشیه‌هایی که هم برای دولت پرهزینه است و هم برای نظام جمهوری اسلامی.

بنزین بادی خانم ابتکار، بر وزن آسیاب بادی به میدان آمده است.

این‌همه چیز بادی در دنیا وجود دارد، هیچکس هم گیر نمی‌دهد. آسیاب بادی، توربین بادی، قایق بادی و... . اما نوبت به بنزین بادی که رسید همه شروع کرده‌اند ایراد گرفتن.

چطور وقتی صحبت از آنها بود نه تنها انتقاد نمی کردید، بلکه بخاطر استفاده از انرژی باد تقدیر هم می کردید؟ اما حالا که خانم ابتکار به همراه همسر عزیزشان بنزین بادی را وارد کشور کرده‌اند هی گیر بیخود می‌دهید؛ هان؟!

خب چه اشکالی دارد بنزینی که ایشان انقدر پزش را می داد که استاندارد است و آلاینده نیست و ... بادی باشد؟ بادی باشد یعنی چه؟ یعنی اینکه با باد کار کند!

یعنی هر وقت باد بیاید، بنزین ایشان هم کار می کند و هوا آلوده نمی شود اما همینکه باد نمی‌آید بنزین ایشان هم کار نمی‌کند و هوای شهرهای کشور آلوده می شود!

خب توربین بادی هم وقتی باد نیاید کار نمی کند دیگر، آسیاب بادی هم بدون باد کار نمی کند!

الان هم اگر می بینید هوای تهران آلوده شده و چشم چشم را نمی بیند بخاطر این است که باد نمی‌آید. بگذارید باد بیاید بعد می بینید که بنزین وی چطور کار می کند و آلاینده ها یکهو از آسمان تهران می‌روند! بگذارید باد بیاید...

انتهای پیام/ش




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری