Skip to Content

امام جمعه موقت یزد:

اتفاقات جشنواره مجارستان به نام یزد بر خلاف مصالح دینی بود/موضع برخی نمایندگان؛ موجب شادی دشمن


امام جمعه موقت یزد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام و دولت فرمودند، دولت قدرت حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم را دارد، ولی باید با مدیریت جهادی و انقلابی وظایف خود را انجام دهد.

به گزارش یزدبانو، امام جمعه موقت یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد در مسجد ملااسماعیل با اشاره به گلایه مندی مردم از وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: دولت با همکاری مردم و سایر قوا باید برای حل مشکلات موجود تلاش کند.

حجت‌الاسلام سید محمدجواد آیت اللهی با بیان اینکه برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی به خصوص دانه درشت ها بدون ملاحظه کاری و با جدیت باید انجام شود تصریح کرد: مردم باید به تلاش و فعالیت مسئولان در مسائل اقتصادی دلگرم شوند.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: نمایندگان مجلس به جای حزب بازی و گروه گرایی باید به دنبال این مساله باشند، اگر در برخورد با مفسدان اقتصادی خلاء قانونی وجود دارد نسبت به تصویب آن اقدام کنند.

آیت اللهی با بیان اینکه سایر قوا باید با همکاری مردم در کنار دولت در عزم جدی با بهره گیری از تمام ظرفیت های داخلی برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی و خدمت رسانی به مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه بکوشند تصریح کرد: رفع بیکاری، بی عدالتی، مبارزه عملی با مفسدان و دانه درشت ها، خدمت صادقانه به مردم و نظارت بر نحوه توزیع کالاها و اجناس ضروری از مهمترین مطالبات مردم و وظیفه اساسی مدیران اجرایی در شرایط کنونی است.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به موضعگیری برخی نمایندگان در خصوص مسائل کلان در حوزه های مختلف گفت: از آنها درخواست می شود تا خطوط قرمز نظام ، کشور و انقلاب را مدنظر قرا دهند و موجب شادی دشمنان نشوند.

آیت اللهی در ادامه از اینکه عده ای به نام یزد و در قالب فعالیت فرهنگی و هنری در مجارستان نسبت به اجرای برنامه بر خلاف مصالح دینی و شرعی اقدام کرده اند، انتقاد کرد و رسیدگی و برخورد جدی با متخلفان را خواستار شد.
وی همچنین به اهمیت ماه محرم و بهره گیری درست از آن توسط مداحان ، مسئولان هیات های مذهبی و سخنرانان در راستای ترویج فرهنگ کربلا و عاشورای حسینی تاکید کرد.

انتهای یپام/س*




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری