Skip to Content

مدیرکل امور مالياتي استان يزد:

آخرین‌مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی پایان تیرماه است


مدیرکل امور مالیاتی یزد گفت: ۳۱ تیرماه، آخرین‌مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است.

یزدبانو؛ امروزه مالیات نقش و جایگاه حساسی در نظام اقتصادی کشور دارد و فضای خود اظهاری، فضای عدالت محوری و فضای عمل به تکلیف شرعی است و این امر مهم نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

«منوچهر اسدی» مدیرکل امور مالياتي استان يزد از مؤدیان مالیاتی اشخاص حقیقی و صاحبان مشاغل که در خردادماه نسبت به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی خود اقدام نمودند تشکر و قدردانی کرد و افزود: 31 تیرماه، آخرین‌مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری برای عملکرد سال 1396 است.

وی ادامه داد: عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر باعث تعلق جریمه 20 درصد مالیات متعلق و غیرقابل‌بخشش خواهد بود.

اسدی از همه کسانی که صاحب مستغلات و ملک تجاری هستند یا صاحبان شرکت‌ها و مؤسساتی که به‌عنوان اشخاص حقوقی بایستی تکالیف قانونی‌شان را انجام دهند و اظهارنامه مالیاتی ارائه کنند خواست هر چه زودتر باهدف جلوگیری از ترافیک کاری در روزهای پایانی به سایت سازمان مالیاتی مراجعه کرده و به تسویه‌حساب مبادرت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده سه‌ماهه اول سال هم در تیرماه انجام می‌گیرد که بایستی مؤدیان محترم تا پانزدهم تیرماه اقدام کنند؛ امیدواریم فراموششان نشود.

وی خاطرنشان کرد: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1396 خود را به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مؤدیان مالیاتی به نشانی WWW.TAX.GOV.IR تسلیم و مالیات متعلقه را پرداخت نمایند.

انتهای پیام/ش

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری