Skip to Content

اختصاصی/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد؛

اصحاب کهف با نه گفتن به طاغوت برای همیشه ماندگار شدند


حجت الاسلام والمسلمین فخرالدینی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کمیته مراسم یوم الله 22 بهمن گفت: اصحاب کهف در حرکت خود به خاطر خدا و نه گفتن به طاغوت تا ابد ماندگار شدند و این عمل آنان باعث شد که در زمان ظهور از یاران امام مهدی(ع) باشند.

به گزارش یزد بانو از این مراسم،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در مراسم تجلیل از دست اندرکاران مراسم باشکوه یوم الله 22 بهمن ضمن قدردانی از نیروهای خودجوش و مردمی مسؤول در این مراسم با اشاره به دو واژه " فعل" و " نیت" گفت: در نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف نیاز به دو عنصر" نیت صالح" و " خدمت به مردم" است.

حجت الاسلام والمسلمین فخرالدینی تصریح کرد: اگر کاری هم حسن فاعلی داشت یعنی از انسان مؤمن سرزد و هم حسن فعلی داشت یعنی به نفع مردم بود این یک عبادت محسوب می شود.

وی عمل دست اندرکاران اجرایی مراسم 22 بهمن را دارای حسن فاعلی خواند و افزود: وقتی عمل شما رضایت مردم را در پی داشته باشد دارای حسن فعلی  و در عالم ملکوت نورانی می شود و باقی می ماند.

وی افزود: آن چیزی که باعث شده استکبار جهانی را به زانو در بیاورد داشتن اخلاص و نیت خدایی در کنار عمل است و تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها در خدایی بودن، نورانی بودن و در یک کلام " الله اکبر" بودن است که رمز ماندگاری آن می شود.

رییس ستاد دهه فجر استان یزد اظهار داشت: اصحاب کهف در حرکت خود به خاطر خدا و نه گفتن به طاغوت تا ابد ماندگار شدند و این عمل آنان باث شد که در زمان ظهور از یاران امام مهدی(ع) باشند.

فخرالدینی از عوامل اجرایی در راهپیمایی و عوامل در صحنه و عوامل پشت صحنه و همچنین تلاش خبرنگاران و عکاسان که در برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تلاش مضاعف داشته اند و باعث ماندگار آن شده اند تقدیرکرد و گفت: خیلی وقت ها تهیه یک گزارش خبری می تواند در کشور و حتی جهان تحول ایجاد کند.

اخبار مرتبط:

مراسم تجلیل با حضور فرماندار مراسم تجلیل از دست اندرکاران مراسم 22 بهمن/گزارش تصویری




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری