Skip to Content


اعزام ۱۰۰ مبلغ و مبلغه در دهه امامت و ولایت به مناطق استان


مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد از اعزام ۱۰۰ مبلغ و مبلغه در دهه امامت و ولایت به مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش یزدبانو به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه‌های زیادی پیش بینی شده که در این ایام اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با عنوان غدیرشناسی و امام شناسی، گفتمان دینی با موضوع غدیر و امامت و حضور فعال در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.
حسینی کوهستانی افزود: اعزام ۱۰۰ مبلغ و مبلغه در ایام دهه امامت و ولایت و حضور فعال در مساجد و مراکز، تکریم سادات، اطعام، نشست تخصصی غدیر و بزرگداشت غدیر که توسط مردم با برگزاری جشن‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: بازسازی واقعه غدیر نیز از دیگر برنامه‌ها است که طبق سنوات گذشته امسال در شهرستان‌های یزد، اشکذر، میبد با محوریت سپاه الغدیر استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: برگزاری نماز عیدغدیر، برگزاری مسابقه و برگزاری جشن‌های مردمی و جشن های ولایت علوی اکمال دین نبوی در امازادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های این دهه است. 

انتهای پیام / ص




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 1.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری