Skip to Content


اعزام 35 بانوی مبلغه به نقاط مختلف استان یزد


کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: همزمان با دهه دوم فاطمیه بیش از 170 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان یزد،   هادی نوروزی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری دهه دوم فاطمیه گفت: از این تعداد 35 نفر مبلغه و مابقی مبلغ هستند که در ایام فاطمیه در نقاط مختلف استان به امر تبلیغ می پردازند.

نوروزی با اشاره اعزام مبلغ از قم گفت: 27 نفر از مبلیغن اعزامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

وی در خصوص فعالیت های مبلیغن و مبلغات در این ایام گفت: برگزاری نماز جماعت در مساجد، سخنرانی، حضور در مجالس عزاداری فاطمیه از جمله برنامه های آن ها می باشد.

کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: تبیین سیره و زندگانی حضرت فاطمه (س)، نقش حضرت زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت، بیان فضائل و خصائل نیک آن حضرت، معرفی حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی زنان عالم، تأکید بر لزوم افزایش جمعیت، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مباحثی است که از سوی مبلغین و مبلغات اعزامی به آن پرداخته می شود.

انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری