Skip to Content


آغاز به کار تیم اعزامی ارزیابی و نظارت بر اجرای طرح تحول سلامت، در یزد


مدیر اجرایی برنامه نظارت بر طرح تحول گفت : رضایت مردم از نتایج برنامه تحول سلامت بزرگترین پاداش برای مدیران عرصه سلامت استان یزد است

به گزارش یزدبانو به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، نادرعسگری معاون اجرایی دفتر نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت و مدیر اجرایی برنامه نظارت و ارزیابی تحول نظام سلامت به نمایندگی از ستاد تحول نظام سلامت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در جلسه‌ی ستادی ارزیابان گفت: از زحمات تلاشگران عرصه سلامت در استان یزد به ویژه رییس دانشگاه، معاونین و سایر مدیران و صبور، فهیم و خدوم ایشان تشکر می‌کنیم. بدون شک زحمات شبانه روزی این عزیزان در سال گذشته و پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب شکوفایی عرصه های خدمتی این طرح ملی برای مردم شریف این استان شده است.
عسگری افزود: رضایت مردم از نتایج برنامه تحول بزرگترین نتیجه و پاداش برای مدیران عرصه سلامت استان است
وی تصریح کرد: با یک تیم 14 نفره از ارزیابان خبره عرصه سلامت از شب گذشته در یزد مستقر شده‌ایم و این تیم 14 نفره وظیفه دارد کلیه‌ی بیمارستان‌های مشمول طرح تحول نظام سلامت را مورد ارزیابی و نظارت میدانی و ستادی قرار دهد و در این دوره از نظارت و ارزیابی تلاش شده که از مدل های توانمند ساز و شاخص های مهم درهریک از برنامه ها جهت ارزیابی برنامه استفاده شود.
این مقام مسئول گفت: تمام بسته‌های ابلاغ شده‌ی طرح تحول با جزییات آنها مورد بررسی قرار گرفته و همانگونه که دکتر آقاجانی (معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در مصاحبه اخیر خود بیان کرده است: هدف از اجرای این برنامه، نظارت و بررسی کیفیت پیاده سازی برنامه در تمامی بسته‌ها تا پایان سال 93 است.
عسگری اهداف این نظارت را نشر الگوهای موفق دانشگاه علوم پزشکی یزد، تقویت رویکرد ارزیابی مبتنی برشاخص‌های توانمند ساز به منظور پایدار سازی برنامه و همچنین توجه ویژه به رویکردهای فرآیند محور در مسیر حفظ و ارتقاء برنامه تحول نظام سلامت دانست و گفت: تلاش می‌شود در طول برنامه، مشکلات، نقاط ضعف و  موفقیت‌های دانشگاه ، جمع آوری شود.
وی خاطرنشان کرد: در روز نخست این ارزیابی بیمارستان خاتم الانبیاء  ابرکوه - بیمارستان ولی عصر بافق -بیمارستان شهید رهنمون و حوزه‌ی ستادی در برنامه نظارتی قرار داشته‌اند و  پس از طی چهار روز این برنامه به پایان خواهد رسید.
مدیر اجرایی برنامه نظارت بر طرح تحول اعلام کرد: نتایج این بازرسی پس از جمع بندی و تحلیل در اختیار ریاست دانشگاه قرار خواهد گرفت تا با درایت و توانمندی وی و تیم همراه برنامه به نحو احسن در مسیر ارتقاء حرکت کند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری