Skip to Content


آغاز طرح وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاریهای اسکلتی با ورزش ویژه زنان روستایی


مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاریهای اسکلتی با ورزش ویژه زنان روستایی از فردا در سراسر استان آغاز می شود.

به گزارش یزدبانو به نقل ازاداره کل ورزش جوانان یزد؛ آزاده دهقان در این خصوص گفت: طرح کشوری سنجش قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی با ورزش برای دختران 9تا 15سال در روستاهای پرجمعیت اجرا می شود که این طرح در استان یزد نیز   25آبان ماه جاری در 10روستای پرجمعیت هر شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: مراسم رسمی افتتاحیه این طرح روز پنج شنبه 25 آبان ماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولین استان از ساعت 8 صبح در روستای اکرمیه یزد برگزار خواهد شد.
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هدف از اجرای این طرح را شناسایی ناهنجاری های بدنی بجود آمده برای دختران روستایی عنوان و تصریح کرد:معرفی ورزش به عنوان یک اهرم که جایگزین درمان شود و ما بتوانیم آن ناهنجاری را رفع کنیم از دیگر اهداف این طرح است.
دهقان اظهار داشت در این طرح مربیان حرکات اصلاحی غربالگری ناهنجاری های قامت و اسکلتی دختران و زنان روستایی را انجام خواهند داد.
 انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری