Skip to Content

گزارش/ دبیر اجرایی اولین کنگره شهدای عکاس خبر داد

افتتاح اولین کنگره شهدای عکاس در گلزار شهدای یزد / اعلام جزئیات برنامه های امروز


محمدرضا عباسی دقایقی قبل از افتتاح کنگره شهدای عکاس با حضور خانواده های شهدای عکاس از سراسر کشور به میزبانی یزد در گلزار شهدای این شهر خبر داد و جزئیات برنامه های این کنگره را تا عصر امروز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، قریب به دوهزار و 20 شهید هنرمند تا کنون در سطح کشور شناسایی شده اند که از این تعداد 110 نفر به عنوان شهدای عکاس و صاحب اثر نام گرفته اند که 11 شهید عکاس در یزد هستند و سال جاری هشت استان کشور میزبان کنگره تخصصی در معرفی این شهدا شامل ﺷﻌﺮ، ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ، ﻓﯿﻠﻢ، ادﺑﯿﺎت، ﺗﺌﺎﺗﺮ، ﻫﻨﺮﻫﺎي ﺗﺠﺴﻤﯽ، ﺧﻮﺷﻨﻮﯾﺴﯽ و ﻋﮑﺲ خواهند بود و استان یزد اولین برگزار کننده در سطح کشور است.

این گزارش می افزاید : یکی از اﻫﺪف  ﺑﺮﮔﺰاري اﯾﻦ ﮐﻨﮕﺮه اﻟﮕﻮﮔﯿﺮي از ﺳﺒﮏ زﻧﺪﮔﯽ شهداست و اجلاسیه پایانی آن 20 ﻓﺮوردﯾﻦ 94 به میزبانی استان تهران خواهد بود.
دقایقی پیش دبیر اجرایی این کنگره در یزد در گفتگو با یزدبانو از افتتاح کنگره شهدای عکاس با حضور خانواده های شهدای عکاس که شب گذشته وارد یزد شدند و برخی از مسؤولین کشوری و استانی همراه با گلباران گلزار شهدا خبر داد و افزود : اکنون شرکت کنندگان عازم افتتاح آثار عکس شهدای هنرمند در گنجینه هنر یزد هستند.
محمدرضا عباسی برنامه های روز گذشته به مناسبت برگزاری کنگره شهدای عکاس را شامل ﻧﺸﺴﺖ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﻋﮑﺎﺳﺎن دﻓﺎع ﻣﻘﺪس در هتل فهادان، ﺑﺮﭘﺎﯾﯽ ﮐﺎرﮔﺮوه آﻣﻮزﺷﯽ، دﯾﺪار ﺑﺎ ﺧﺎﻧﻮاده ﺷﻬﺪا و ﺑﺮﭘﺎﯾﯽ آﯾﯿﻦ اوج ﻫﻨﺮ عنوان کرد و افزود : آﯾﯿﻦ اﺧﺘﺘﺎﻣﯿﻪ اﯾﻦ ﮐﻨﮕﺮه ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﺧﺎﻧﻮاده ﺷﻬﺪاي ﻫﻨﺮﻣﻨﺪ، ﻋﮑﺎﺳﺎن و ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان اﺳﺘﺎن ﯾﺰد در ﻣﺤﻞ ﺳﺎﻟﻦ ﺷﻬﺪاي اﻣﺪادﮔﺮ ﻫﻼل اﺣﻤﺮ عصر امروز ساعت 14:30 آغاز می شود.
گفتنی است : از دیگر برنامه های اختتامیه، خیرمقدم استاندار یزد و سخنرانی حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد خواهد بود.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری