Skip to Content


افزایش طلاق نتیجه رویکرد مادی به زندگی است


مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: کسانی که خود را به این دنیا مشغول کرده و در آن غوطه ور شده اند، به هلاکت می رسند و این یکی از دلایل افزایش آمار طلاق در جامعه امروز است.

به گزارش یزدبانو به نقل از حوزه ، حجت السلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در نشست بصیرتی بانوان طلبه مقطع سیکل مدرسه علمیه الزهرا(س) به تشریح اهمیت بصیرت در زندگی فردی و اجتماعی پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تأکید کرد: طلبه ای که فقط درس بخواند و بصیرت نداشته باشد، زیان می کند و در مواضع حساس زندگی به لغزش و اشتباه می افتد.

وی، فراگیری قرآن و عمل به آن را یکی از راه های رسیدن به بصیرت عنوان کرد و  با استناد به آیات 18 تا 24 سوره حشر، از آثار و برکات تلاوت این آیات سخن گفت و افزود: کسی که بر تلاوت آیات این سوره در تعقیبات نماز و به خصوص در آخر شب مداومت داشته باشد، می تواند به اصلاح نفس و ارتقاء عزت نفس خود کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی خاطرنشان کرد: کسانی که خود را به این دنیا مشغول کرده و در آن غوطه ور شده اند، به هلاکت می رسند و این یکی از دلایل افزایش آمار طلاق در جامعه امروز است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: افزایش آمار طلاق باعث شده که خانواده های متدین برای واسطه شدن در امر ازدواج به حوزه های علمیه رجوع کنند و از آنها به عنوان راهنمایان دینی مشورت بگیرند.

برپایه این گزارش، مدیر حوزه علمیه خواهران یزد همچنین از امکانات و طرح های اجرا شده در مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد، بازدید نمود و برای جبران کمبودها قول مساعدت وهمکاری داد.

 

انتهای پیام /ش




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری