Skip to Content

گفتگوی یزد بانو در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی استان یزد

افزون بر 180 بانوی یزدی در مسابقات قرآن شرکت کردند+تصاویر


کارشناس فرهنگی و امور قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد گفت: 182 نفر از بانوان یزدی در مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه طی روزهای پنجشنبه و جمعه شرکت کردند.

مهدیه وحیدی روز جمعه در حاشیه برگزاری این مسابقات که در محل سالن اجتماعات سیدالشهدا (ع) آستان مقدس امامزاده جعفر ع برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار  یزدبانو، افزود: صبح روز پنجشنبه 80 نفر از بانوان از شهرستان های میبد ، بافق ، ابرکوه و خاتم و عصر همان روز نیز 59 نفر از بانوان شهرستان مهریز ، اردکان ، تفت و صدوق به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ 10، 20 جزء و حفظ کل، قرائت و ترتیل برگزار شد، اظهار داشت: صبح امروز جمعه نیز 43 نفر از بانوان شهرستان یزد در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات گروه های نور، نورالزهرا، طاها در رشته تواشیح و در رشته ابتهال نیز گروه های شهرستانی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

کارشناس فرهنگی و امورقرآنی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد گفت: در هریک از رشته های اعلام شده سه نفر به مسابقات کشوری که در مشهد برگزار می شود، راه خواهند یافت.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری