Skip to Content

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد:‌

امروز و فردا دمای هوای یزد افزایش می یابد/ کاهش دما از اواخر هفته جاری


کارشناس اداره کل هواشناسی یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا پدیده قالب استان ‌یزد افزایش دما باشد.

 به گزارش یزد بانو؛ محمدرضا شیرغلامی کارشناسی اداره کل هواشناسی یزد در گفتگو با خبرنگار  یزد بانو خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا پدیده قالب استان افزایش دما باشد و جواب نسبت پایداری داشته باشیم.
‌وی ادامه داد: اما در روزهای پایانی هفته جاری و ابتدای هفته آینده به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بام قایم شدن جریانات، شرایط برای رشد ابر به خصوص ابرهای پوششی و بارش های رگباری در ساعات بعد از ظهر و غروب مناسب خواهد شد و بارش در ارتفاعات از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
‌شیر غلامی اذعان کرد: ‌ همچنین طی اواخر این هفته و اوایل هفته آینده وزش باد نسبتاً شدید و در پاره ای از نقاط حتی ورزش باد شدیدتر دیگر پدیده قابل ملاحظه استان خواهد بود.
وی تصریح کرد: ‌ از لحاظ دمایی طی امروز و فردا دما افزایش خواهد یافت اما از روز پنجشنبه با توجه به شمالی شدن جریانات و نیز افزایش پوشش ابر در استان یزد دما کاهش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده هوای نسبتاً مطبوعی را شاهد خواهیم بود.
 کارشناس اداره کل هواشناسی یزد خاطرنشان کرد:‌ در حالی که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر یزد بین ۱۵ و ۲۷ درجه سانتی گراد در نوسان بود،‌ پیش‌بینی می‌شود دمای شهر یزد در گرمترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد، فردا به ۳۰ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه ‌به ۲۶ درجه سانتی‌گراد برسد؛‌ همچنین در خنک ترین ساعت ۲ شب آینده دما به ترتیب به ۱۶ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد برسد.
انتهای پیام/‌ش



رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری