Skip to Content


امروز و فردا دمای هوای یزد کاهش می‌یابد/ افزایش دما از اواسط هفته آینده


پیش‌بین مسئول هواشناسی یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا پدیده قالب استان ‌یزد کاهش دما باشد.

 به گزارش یزد بانو؛ «محمدعلی مدبر راد» پیش‌بین مسئول هواشناسی یزد در گفتگو با خبرنگار یزد بانو خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا پدیده قالب استان کاهش دما، وزش باد شدید و بارش پراکنده باران باشد.

‌وی با بیان اینکه عمدتاً این چند روز افزایش ابر و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در مناطق کوهستانی را شاهد خواهیم بود، ادامه داد: در روزهای پایانی هفته جاری و ابتدای هفته آینده به‌ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با شمالی شدن جریانات، شرایط برای رشد ابر به‌خصوص ابرهای پوششی و بارش‌های رگباری در ساعات بعدازظهر و غروب مناسب خواهد شد و بارش در ارتفاعات از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

‌مدبر راد اذعان کرد: ‌امروز در استان کاهش دما را شاهد هستیم و بیشینه دمای امروز به 28 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید؛ کمینه دمای فردا صبح هم نسبت به امروز صبح با دو درجه کاهش به 14 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی افزود: همچنین طی امروز و فردا و اوایل هفته آینده وزش باد نسبتاً شدید و در پاره‌ای از نقاط حتی ورزش باد شدیدتر دیگر پدیده فراوان استان خواهد بود.

پیش‌بین مسئول هواشناسی یزد تصریح کرد: تا اواسط هفته آینده هوای نسبتاً مطبوعی را شاهد خواهیم بود، اما بعد از یکشنبه هفته آینده به‌طور ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

‌مدبر راد خاطرنشان کرد:‌ امروز سردترین نقطه استان منطقه نیر با کمینه دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر و گرم‌ترین نقطه استان بافق با بیشینه دمای 35 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

انتهای پیام/‌ش

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری