Skip to Content

امام جمعه هرات:

انتقاد امام جمعه هرات به حضور کم رنگ مسئولین در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)


خطیب جمعه هرات از حضور کم رنگ مسئولین در مراسم سالگرد ارتحال امام گلایه کرد و افزود: یادمان نرود که اگر امام راحل(ره) و این انقلاب نبود معلوم نبود ما چه شغل و سمتی داشتیم.

به گزارش یزد بانو به نقل از خبرنگار یزد رسا از خاتم، حجت الاسلام محمد رضایی امام جمعه هرات بااشاره به اینکه صدا و سیما با مناظرات خود خیلی از هزینه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی را کم کرده است گفت: مناظره ها و برنامه های صدا و سیما خیلی مفید بوده است و مردم انتخاب خود را نموده اند و انشالله در وقت و زمان خود به خواست و یاری خدا فرد اصلح را انتخاب و به وظیفه اصلی و شرعی خود که همان خلق حماسه سیاسی است عمل خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی افزود: مردم شهرستان خاتم به همراه ملت شریف ایران اسلامی جمعه آینده با حضور در پای صندوق های رای با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و افراد صالح برای شوراهای اسلامی نقشه های شوم دشمن و استکبار را خنثی می کنند.

وی همچنین از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی خواست تا به هر طریقی به دنبال کسب رای نباشد و اظهار داشت:ما خط امام و رهبری را در مورد انتخابات دنبال می کنیم و ائمه جمعه نماینده مقام معظم رهبری هستند و به هیچ باند و گروهی تعلق خاصی ندارند و بنده از تبلیغ و توزیع عکس نامزدهای محترم چه ریاست جمهوری و چه شوراها در محل مصلی و مسجد جلوگیری می کنم.

خطیب جمعه هرات با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که "این انقلاب بی نام امام خمینی(ره)در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست" از حضور کم رنگ مسئولین در مراسم سالگرد ارتحال امام گلایه کرد و افزود: یادمان نرود که اگر امام راحل و این انقلاب نبود معلوم نبود ما چه شغل و سمتی داشتیم.

حجت الاسلام رضایی بااشاره به به بعث نبی گرامی اسلام این عید بزرگ را به مسلمانان جهان تبریک گفتند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری