Skip to Content

گزارش/ استاندار یزد در سخنرانی راهپیمایی روز قدس

انقلاب اسلامی پشتوانه مردم فلسطین است


انقلاب اسلامی ایران را یک پشتوانه قوی برای مردم مظلوم فلسطین استاندار یزد در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس شهر یزد از جمهوری اسلامی به عنوان پشتوانه قوی مردم فلسطین یاد کرد و گفت: غربی ها توسط پایگاه اسرائیل با فرافکنی و سانسور خبری درصددند این پشتوانه را از مردم مظلوم فلسطین بگیرند.

سید محمد میرمحمدی ظهرامروز پس از پایان راهپیمایی روز قدس مردم یزد، قبل ازخطبه های نمازجمعه در سخنان کوتاهی از حضور گسترده و پرشورمردم که فریادهای خودشان را علیه آمریکا و اسرائیل سردادند تشکر کرد.

میرمحمدی  امام خمینی(ره) را پایه گذار روز قدس در سراسر جهان نامید و گفت: مسئله اول جهان اسلام ، مسئله فلسطین است که حدود یک قرن تحت توطئه استعمار و استکبار قرار دارد.

وی اظهارکرد: وقتی به تاریخ فلسطین نگاه می کنیم بازتاب دهنده انواع حیله ها و دغل بازی های استعمار و استکبار و تلاش های انگلستان در تقویت یهود است.

وی ادامه داد: غرب همواره به دنبال منافع خود بوده و همراه پایگاهی می‌خواست تا در میان دولت‌های اسلامی، شیطنت‌های خود را انجام دهد.

استاندار یزد گفت: در این روز مسلمانان در هر کجای جهان که باشند، باید به خود بیایند تا با راهپیمایی خود لرزه به اندام استکبار بیاندازند.

میر محمدی، انقلاب اسلامی ایران  را یک پشتوانه قوی برای مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات صهیونیست دانست و افزود:  اما غربی ها توسط پایگاه اسرائیل با فرافکنی  سانسور خبری درصددند این پشتوانه را از مردم مظلوم فلسطین کمرنگ جلوه دهند تا روح امید را از آنان سلب کنند.
میرمحمدی، حضور مردم یزد در راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار کم‌نظیر خواند و خاطرنشان کرد: انشاالله فریاد حمایت ما به گوش مردم فلسطین و کودکان بی‌دفاع غزه برسد و در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد پیروزی مردم فلسطین و آزادی قدس شریف ونابودی اسرائیل غاصب وامریکا باشیم.

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری