Skip to Content

معلمان شمع محفل بشریتند؛

اهدای اعضای بانوی معلم یزدی جان سه بیمار را نجات داد


فاطمه گلبافت یکی از معلمان دلسوز شهر یزد پس از مرگ مغزی بنا به وصیت وی در اهدای اعضا، جان سه بیمار را نجات داد.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مسئول ستاد فراهم آوری اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت :اعضای بدن خانم فاطمه گلبافت، چهل و نه ساله که به علت انوریسم مغزی در بیمارستان شهدای کارگر بستری شده بود، پس از تایید اهدا ء شد .

قاسمی افزود : کبد و کلیه های بیمار برای پیوند به بیمارستانهای شهید صدوقی یزد و نمازی شیراز ارسال گردید. وی گفت : این ششمین عمل اهدای عضو درسال نود وپنج در یزد است

گفتنی است همکار فرهنگی مرحومه فاطمه گلبافت از مشاوران آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شد و به دیار باقی شتافت.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان این ضایعه را به خانواده آن فقیده سعیده و تمامی بستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه ی مغفوره غفران و رحمت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید .

گفتنی است مرحومه فاطمه گلبافت از فرهنگیان فعال در عرصه شاعر وهنر و عضو گروه کر فرهنگیان استان یزد و انجمن ادبی یاداشت نو نیز بوده است

ضمنا مراسم سوم و هفتم شادروان فاطمه گلبافت بدین شرح اعلام شده است

مراسم  سوم روز چهارشنبه 6 مرداد و مراسم هفتم  روز دوشنبه 11 مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد زینبیه به آدرس :خیابان هراتی ،کوچه ی عارف، چهار راه زینبیه مسجد زینبیه برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری