Skip to Content

گفتگوی یزدبانو با بانوان خبرنگار

بانوان خبرنگار بر حضور پرنگ بانوان در عرصه رسانه تأکید کردند


بانوان خبرنگار شرکت کننده در اولین همایش بسیج و رسانه استان یزد در گفتگو با یزدبانو با اشاره به حضور کمرنگ بانوان خبرنگار در اولین همایش استانی بسیج و رسانه بر نقش پررنگ بانوان در اکثر رسانه های کشور تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، درحاشیه برگزاری اولین همایش بسیج و رسانه، مصاحبه ای را با چند نفر از بانوان حاضر در این همایش انجام دادیم  و نظرات آنان را در مورد حضور بانوان در رسانه و اولین همایش استانی بسیج و رسانه جویا شدیم :

با توجه به هدف تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام خمینی (ره) که نه تنها در ایران بلکه تفکر آن در سزح دنیا در حال گسترش است و می توان به این مسأله مهم پی برد که بسیج این شجرة طیبه و میراث گرانقدر امام راحل عظیم الشأن، فرهنگی پویا با تشکیلات و اهدافی بر اساس موقعیت زمان و مکان است که امروز نیز با  توجه به عرصه جنگ نرم و پیچیدگی های آن ابزارهای خاص خود را می طلبد که شاخص ترین آن امروز رسانه است که با آمیختن با  فرهنگ بسیج قابلیت مقابله با توطئه های دشمن در این زمینه را پیدا می کند.

*همایش بسیج و رسانه پر از سوژه برای خبرنگاران

 خانم عسکری خبرنگار روزنامه اطلاعات یزد، در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما  از اولین همایش بسیج و رسانه چیست اظهارداشت : این همایش و مخصوصا سخنان یزدار فتوحی به ما  سوژه های زیادی داده است و ارتباط خوب بسیج خصوصا سردار با رسانه ها و دلسوزی نسبت به مسائل و مشکلات استان گره گشای بسیارخوبی برای استان است.
وی در مورد سوژه هایی که بسیج داده است گفت : بحث ماهواره مهم تراست و دیگر بحث اقتصاد مقاومتی که با توجه به درگیری ایران با مشکلات مالی می تواند کمک کننده  و مؤثرباشد .

*بانوان خبرنگار در رسانه تأثیر گذار باشند

*خانم مهدیه سادات حدادیان مدیرمسئول و صاحب امتیازهفته نامه بچه های آذر در حاشیه این همایش درمورد ضرورت برگزاری اینگونه همایش ها از سوی بسیج خاطرنشان کرد : برگزاری اینگونه همایش ها برای قشر بانوان تأثیرگذار خواهد بود زیرا با آموزش های دوره ای می توانیم طوری در رسانه تأثیر بگذاریم که کودکان را از ابتدا با هنجارها و ناهنجاریهای جامعه آشنا کنیم.

*بانوان در رسانه حضور پررنگ بیابند

* خانم حفیظی که نزدیک به یک سال در ماهنامه شهر کهن فعالیت می کند در مورد اهمیت حضور زنان در رسانه گفت : خانم ها باید در رسانه حضور پررنگ داشته باشند و در همه زمینه ها می توانند فعال باشند .

وی در پاسخ به این سؤال که ایا مردم هنوز هم به رسانه های مکتوب علاقه مند هستند یا خیر گفت : امروز مردم بیشتر به طرف فضای مجازی رفته اند و رسانه های مکتوب باید جذاب تر از گذشته مطالب را منتشر کنند.
 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری