Skip to Content

ابتکار؛

بانوان در حفظ محیط زیست مشارکت جدی داشته باشند


رئیس سازمان محیط زیست کشور مشارکت مردم و جوامع بومی در حفاظت و مدیریت محیط زیست را خواستار شد و گفت: مشارکت بانوان در حفظ محیط زیست باید بواسطه علاقه‌ای که به آینده فرزندانشان دارند با برنامه‌ریزی بهتری انجام گیرد.

به گزارش یزدبانو، معصومه ابتکار در نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد و نمایندگان بانوان دستگاههای اجرایی استان یزد، اذعان کرد: باید با حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی امکان بهره‌مندی نسل های آینده از این مواهب را فراهم کنیم.

وی ترویج و توسعه روحیه هم دلی در مدیریت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست ضروری بیان کرد و افزود: امروز برای حفظ محیط زیست و تغییر الگوی مصرف به ویژه آب و انرژی نیازمند تغییر رویکرد و یک انقلاب زیست محیطی هستیم.

ابتکار اظهار کرد: در دنیا مساله محیط زیست بعد از صلح و امنیت از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و و در ایران نیز باید این مقوله در جایگاه اهمیت واقعی خود قرار گیرد.

رییس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: استان یزد می تواند در زمینه تولید انرژی پاک خوش بدرخشد.

وی تشکل‌های زیست محیطی را سرمایه هایی ارزشمند دانست که با دور اندیشی و برنامه ریزی برای حفاظت و حراست از محیط زیست تلاش می‌کنند.

ابتکار با تاکید بر ضرورت به کارگیری نیروهای متخصص تصریح کرد: آیین‌نامه‌های مختلفی با برنامه‌های متنوع به واحدهای صنعتی ابلاغ شده است که در به کارگیری افراد توانمند در در این زمینه کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که برای محیط زیست اهمیت قائل باشند و در کارنامه خود فعالیت‌هایی در راستای حفظ محیط زیست داشته باشند.

انتهای پیام/ش
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری