Skip to Content

گزارش/به همت مؤسسه گلشن هدایت یزد

بانوان قرآنی با روش کلاس داری تفسیر آشنا شدند/ برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی


کارگاه یک روزه کلاسداری تفسیر با حضور حجت الاسلام والمسلمین اصغر قرائتی با حضور جمعی از بانوان یزدی در مؤسسه قرآنی گلشن هدایت یزد برگزار شد.

به گزارش یزدبانو، به همت کانون فرهنگی قرآنی گلشن هدایت یزد با حضور 100 نفر از بانوان عضو این مؤسسه که دوره مقدماتی طرح تفسیر را گذرانده بودند در یک کارگاه یک روزه کلاس داری تفسیر با حضور حجت الاسلام والمسلمین اصغر قرائتی با روش های تفسیر آیات آشنا شدند.

دراین کارگاه،استاد با قرائت سوره کوثر مراحل تفسیر آیات را به صورت تئوری و عملی در دو نوبت صبح و عصر عملی آموزش داد.

شناخت صحیح لغات و معنی مرتبط با موضوع آیات، بررسی آیات بر اساس منابع معتبر اسلامی و شناخت و بررسی نکات کلیدی آیات از اهم مراحل تفسیر از سوی استاد بیان شد که به صورت عملی آموزش داده شد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در کنار برگزاری این کلاس با نمایش کتب معتبر با 10 درصد تخفیف برپا شد.

گفتنی است: مؤسسه گلشن هدایت یزد تا کنون دوره های آموزشی متنوعی از جمله مترجمی زبان قرآن، حفظ قرآن کریم در تمام مقاطع سنی، کلاس انس با قرآن ویژه کودکان 4تا6سال و آشنایی با آداب فردی و اجتماعی، کارگاه مطالعه برای افراد کم سواد، کلاس قصه خوانی برای کودکان و همزمان کلاس تفسیر برای مادران، تفسیر موضوعی قرآن کریم، کلاس سوادآموزی با محوریت قرآن، برگزاری دوره تربیت مربی، آموزش خط تحریری ویژه دانش آموزان، آموزش زبان انگلیسی برای دانش آموزان، آموزش مداحی برادران و مهارت های بیان تفسیر ویژه مربیان را برگزار کرده است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری