Skip to Content

امام جمعه اشکذر:

باید از پتانسیل حوزه علمیه خواهران اشکذر استفاده کرد


امام جمعه اشکذر به حوزه علمیه خواهران شهرستان اشکذر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: یکسال از احداث حوزه علمیه خواهران در اشکذر میگذرد الحق والانصاف باید گفت: از نظر کمی و کیفی کار‌های خوبی در این یکساله صورت گرفته است.

به گزارش یزدبانو به نقل ازبسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به نشانه‌های افراد متقی مطابق روایات اشاره کرد و افزود: ترس همیشگی از خدا، عمل به قرآن، قناعت به مقدرات خدا و آماده برای سفر آخرت چهار نشانه افراد دارای تقوا است.


حجت الاسلام و المسلمین "طالبیان" با اشاره به هشتم اسفند سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی نقش معلمین در تربیت انسان را چشمگیر عنوان کرد و ادامه داد:معلم باید بکوشد تا استعداد‌های دانش آموزان خود را کشف کند به طوری که بتواند استعداد فرد را هدفمند و به تعالی برساند.


طالبیان به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم آذربایجان اشاره کرد و افزود: ایشان «حرکت به سمت اشرافی‌گری»، «دل سپردن به طبقات مرفه به جای توجه به مستضعفان و قشر‌های ضعیف» و «تکیه و اعتماد به خارجی‌ها به جای تکیه بر مردم» را نمونه‌های حرکت ارتجاعی خواندند.


وی ادامه داد: رهبری در این دیدار «اشرافی‌گری و امتیاز طلبی مسئولان»، «بی مبالاتی به بیت المال» و «بی توجهی به طبقه مستضعف»، حرکاتی ضدانقلابی دانستند و افزودند همه تشکیلات نظام باید با این نگاه به سمت اهداف انقلاب حرکت کنند.


امام جمعه اشکذر به حوزه علمیه خواهران شهرستان اشکذر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: یکسال از احداث حوزه علمیه خواهران در اشکذر میگذرد الحق والانصاف باید گفت: از نظر کمی و کیفی کار‌های خوبی در این یکساله صورت گرفته است به طوری که باید این حوزه را در شهرستان قدر دانست و از این پتانسیل استفاده کافی و وافی را کسب کرد.

انتهای پیام/ص

ا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری