Skip to Content

نویسنده کتاب تحسین‌شده توسط رهبر معظم انقلاب:

باید روح جنگ را به نسل امروز بشناسانیم/ حقیقت عاشورایی؛ وجه تمایز دفاع مقدس


نویسنده کتاب تحسین‌شده توسط رهبر معظم انقلاب حقیقت عاشورایی را سیرت و باطن دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم جنگ 8ساله ایران و عراق را به دیگران بشناسانیم باید به روح جنگ برسیم و آن را برای دیگران بازگو کنیم.

به گزارش یزدبانو؛ صبح امروز «حمید حسام» نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در کتابخانه‌های عمومی استان یزد خاطر نشان کرد: اگر رویکردمان در بیان واقعیت‌های 8سال دفاع مقدس بیان صورت جنگ باشد، حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه کالبد و صورت ظاهری جنگ درگیری‌ها، تک و پاتک‌ها، پیروزی‌ها، شکست‌ها است، تصریح کرد: اگر بخواهیم جنگ 8ساله ایران و عراق را به دیگران بشناسانیم باید به روح جنگ برسیم و آن را برای دیگران بازگو کنیم.

حسام روح جنگ را اندیشه‌های متصل به عاشورا عنوان کرد و افزود: اگر دلیل روشنایی لامپ را جویا شویم به نیروگاهی می‌رسیم؛ انرژیِ وصف‌ناشدنی رزمندگان دوران دفاع مقدس ازجمله میرزا محمد سلگی همان انرژِی همیشه فیاض مشک و آب و عاشورا بود.

نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» ادامه داد: حقیقت عاشورایی در واقع سیرت و باطن دفاع مقدس است؛ این شعار نیست؛ اگر ما حقیقت عاشورایی را از جنگ بگیریم، جنگ 8ساله ایران و عراق هم جنگی است مانند بقیه جنگ‌ها.

انتهای پیام/ش




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری