Skip to Content


با انتخاب درست مشکلات کشور حل می‌شود


مهلا نقیب‌زاده گفت: اهمیت انتخابات بسیار زیاد است؛ چرا که اگر درست انتخاب کنیم قطعاً مشکلات عدیده کشور حل خواهد شد و می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور، اقتصاد را سامان داد.

به گزارش یزدبانو، مهلا نقیب زاده با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و با تأکید بر اینکه نیاز جامعه امروز ما وحدت و اتحاد است و برای رسیدن به هدف باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرد، گفت: در نتیجه مهم‌ترین مسئله امروز ما انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است، این انتخابات، از مهم‌ترین وقایع پیش روی ملت ما است.

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: انتخابات یک روز انجام می‌گیرد اما در این یک روز یک نفر یا کسانی را برای مدت چهار سال بر سرنوشت کشور و شهرمان حاکم می‌کنیم، اقدامات آنها نه تنها در این چهار سال بلکه تا سال‌های زیادی برای کشور ما باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: با انتخاب یک فرد به عنوان رییس جمهور، آن فرد ده ها مسئول شایسته دیگر از جمله وزیر و معاون و … را انتخاب می کند و در صورتی شایستگی لازم را داشته باشند می‌توانند مشکلات داخلی و خارجی کشور را حل کنند.

نقیب زاده تأکید کرد: در این راستا اهمیت انتخابات بسیار زیاد است؛ چرا که اگر درست انتخاب کنیم قطعاً مشکلات عدیده کشور حل خواهد شد و می توان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور، اقتصاد را سامان داد.

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور حداکثری و فعال مردم در عرصه‌ی انتخابات یک اصل است و اهمیت ویژه ای دارد، زیرا مشارکت در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی، حق همه آحاد جامعه و اصلی عقلانی و شرعی است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه حضور  حداکثری مردم، یکی از آن عناصری است که دشمن را ناکام می کند، خاطر نشان کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که این مهم موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران می شود؛ بنابراین شرکت در انتخابات وظیفه ای شهروندی است و کسی نباید در انجام این وظیفه کوتاهی کند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری