Skip to Content

نائب رئیس هیئت جودو استان یزد خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مربی و داور جودو برای بانوان یزدی


نائب رئیس هیئت جودو استان یزد با اشاره به اهمیت جذب حامی مالی برای جودو بانوان استان یزد، گفت: دوره آموزشی مربی و داور جودو برای بانوان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدبانو به نقل از  یزد رسا، نائب رئیس هیئت جودو استان یزد با اشاره به قابلیت های رشته جودو در یزد ظهار داشت: پیش از این کلاس‌های داوری رشته جودو برای بانوان در استان برگزار و اکنون از این ظرفیت استفاده شده است.


فاطمه پژوهش با اشاره به کمبود مربی این رشته در استان یزد، افزود: به‌دلیل وقفه‌ چند ساله‌ که در جودو استان ایجاد شده این رشته به‌ویژه در بخش بانوان یک مقدار ضعیف شده و تلاش داریم با استعدادیابی و کار در بخش نوجوانان و جوانان در آینده تیم خوبی را داشته باشیم.


پژوهش با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای جودو در شهر یزد، گفت: تدابیری برای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها و نیز پرورش داوران و مربیان برای فعال نمودن شهرستان داریم.

 

نایب رئیس هیئت جودو استان یزد افزود: میزبانی این دوره از مسابقات  در بافق نیز برای فعال شدن جودو این شهرستان انجام شده است.


وی با اشاره به کسب مقام‌ها و عناوین ورزشکاران استان در گذشته، عنوان کرد: بانوان جودوکار استان استعداد خوبی دارند ولی بدلیل وقفه ایجاد شده با افت مواجه شدیم ولی با کار و  برنامه‌ریزی در آینده بطور حتم موفق می‌شویم.

 

وی افزود: سالن و مدرسه جودو خوبی در یزد داریم و با آماده شدن مربیان از لحاظ فنی امکان راه‌اندازی داریم.


پژوهش با بیان این مطلب که جودو بانوان پشتیبان مالی ندارد، افزود: شرکت‌ها برای حمایت مالی این رشته همکاری نمایند تا رشد این رشته را داشته باشیم.

انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری