Skip to Content


برگزاری مانور شروع سال تحصیلی


مدارس استان یزد آمادگی خود را برای شروع سال تحصیلی به نمایش گذاشتند.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، با هدف سنجش میزان آمادگی مدارس برای ورود به سال تحصیلی جدید ، صبح امروز مدارس استان با برگزاری مانوری ، میزان آمادگی خود را برای شروع سال تحصیلی 93-92 به نمایش گذاشتند .

در این مانور ، عوامل مدرسه اعم از  کادر اداری ، آموزشی ، ‌تربیتی و خدماتی در مدرسه حضور یافتند و اولین جلسه شورای دبیران با هدف بررسی برنامه درسی مدرسه برگزار گردید . برخی مدارس نیز دانش آموزان پایه های ورودی خود را برای هماهنگی و آشنائی به مدرسه فراخوانده بودند ، در تعدادی از مدارس نیز نشست اولیاء و مربیان تشکیل شده بود .

امروز ، افزون بر80 گروه از ارزیابان اداره کل آموزش و پرورش مناطق 14 گانه استان با حضور در مدارس ، ضمن بررسی اقدامات انجام شده در اجرای دستورالعمل پروژه مهر ،  میزان آمادگی هر مدرسه برای ورود به سال تحصیلی جدید را ارزیابی کردند .

در مراسمی که به همین مناسبت در دبیرستان نمونه رادمنش ناحیه 1 یزد برگزار شد ،  مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در جمع دانش آموزان پایه ورودی این مدرسه ، آنان را به کسب مهارت های زندگی در کنار تحصیل سفارش کرد و افزود : بر شماست که توصیه های مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی را جدی بگیرید و با کنکاش و مطالعه در این زمینه ،  تعلیم و تربیت خود را همراه  با فراگیری راه و رسم زندگی کامل کنید .

" محمد کاظم رحیمی نژاد " همچنین در جمع شورای دبیران این  دبیرستان ، سال تحصیلی جدید را سال توجه به کیفیت و تحول در برنامه ها دانست و گفت : آموزش و پرورش استان با شعار تعلیم و تربیت کیفیت مدار و تحول محور ، سال تحصیلی جدید را آغاز خواهد کرد .

در این مراسم ، " امیرحسین رادمنش " رئیس هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز و از خیرین احداث این دبیرستان با ارائه توصیه های تربیتی وآموزشی به دانش آموزان ، آنان  را به کسب مدارج دانش همراه با راه و رسم زندگی و توجه به مبانی دینی سفارش کرد و افزود : آنچه باعث خوشحالی خیرین مدرسه ساز می شود پیشرفت ، موفقیت  و ترقی شما دانش آموزان است .




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری