Skip to Content

یادداشت اختصاصی

بزودی مدیر کل امور زنان استان یزد تغیبر می کند


در پی تغییر و تحولات اخیر استانداری یزد و تغییر چندین مدیر کل طی چند روز، این بار نوبت به دفتر امور زنان می رسد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه رییس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران حضرت رقیه(س) یزد برگزار شد و خانم ماه بس قوه به عنوان رییس اسبق این آموزشکده جای خود را به فخرالسادات خامسی (مدیر کل امور زنان استان ) داد.
خامسی قبل از مدیر کلی امور زنان، چندین سال به عنوان رییس آموزشکده حضرت زقیه(س) مسئولیت داشت که پس از رسیدن به سمت مدیر کلی امور زنان ، سمت ریاست دانشکده را به خانم قوه سپرده بود و هم اکنون پس از گذشت قریب به دو سال و نیم مجددا به مسئولیت قبلی خود بازگشت.
شنیده ها حاکیست بزودی فرد دیگری که هنوز رسانه ای نشده است به جای خانم خامسی معارفه می شود.
اضافه می شود : اوایل تیر ماه نیز خانم نجفی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری یزد تودیع و فریبا خاکباز یکی از چهره های اصلاح طلب و جوان به جای وی معارفه شده است.
تغییر و تحولات مدیریتی در استان با توجه به معرفی چهره های داغ اصلاح طلب حکایت از مهره چینی جدید اصلاح طلبان در عرصه مدیریتی استان برای انحراف افکار عمومی و فرافکنی  پشت پرده اصلاح طلبان  نسبت به  وضعیت تعطیلی کارخانه ها و نابسامانی معیشت مردم دارد.
لازم به ذکر است : حمایت برخی معاونان استاندار در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به همراه برخی چهره های مذهبی از تشکیل یک حزب کوچک جدید زنان که شورای مرکزی آن توسط برخی محکومان فتنه 88 در کشور تشکیل می شود و بزرگنمایی آن در رسانه های اصلاح طلب و تغافل معنا دار نسبت به  فعالیت و وجود دیگر گروههای فعال زنان در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، روایت تلخ دیگری از شکست سیاسی اصلاح طلبان در استان به شمار می رود .




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری